Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vad har hänt med Keller på SB och Origo Wine?

Mathias

Medlem
Har märkt att alla Kellers viner försvunnit från SB och inga släpp i år på webbsläpp eller TS.
Har Origo Wine (Importören) kursat eller lagt ner verksamheten? Dom verkar inte längre aktiva här på forumet.
Eller är det ny importör på gång?
@Origo Wine

Martin F

Medlem
Drack en 21'a i december. Förvånansvärt tillgänglig och njutbar i ung ålder, inte minst med tanke på årgången. Har ni fler än 1 flaska skulle jag definitivt öppna.

Jag upplevde 21an som tillgänglig. Visserligen en ganska hög syra men inte som jag upplevt tidigare årgångar. Inga problem alls att låta dem ligga ett antal år men har man fler och vill testa så varför inte?

Toppen