This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
R.P skrev:Rökte Lanceros hela helgen, totalt blev det 4 läckra pinnar.
CH skrev:Den är helt underbar. Vaknade upp i morse och hade fortfarande smak från den i munnen.
Vet du om det finns något bra fodral för den?
R.P skrev:Nej, inte direkt, jag har vanligt trecigarrsetui i skinn, det anpassar sig till storleken av cigarren, men den är inte vidare bra till Lanceros. Men det borde finnas, jag skulle själv vilja ha ett. Annars funkar det med att ha fempacket med sig ut, där är dom hyfsat skyddade och man riskerar inte att vara utan en pinne under kvällen.
CH skrev:Jag har ett likadant jag själv men det passar mindre bra till dessa. Jag brukar bara röka dem hemma eftersom det är så jobbigt att få med sig dem någonstans. Ska kolla om det inte finns lösa tuber att köpa som de passar i.
R.P skrev:Ja dom är rätt jobbiga att ta med ut, det fick jag erfara i helgen, synd att dom inte kommer i tub också.
R.P skrev:2 Hoyo Petit Robustus igår, skulle sen avsluta kvällen med en Lanceros, som tyvärr var pluggad...