This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!
Hejsan. Efter en tid med studier och ett intresse på is så beställde jag i fredags bollinger 2008rose limited edition. Vill inte lägga allt för mkt pengar men ca 400 kr för 2 glas borde man få något bra glas som förhöjer drycken. Hoppas på många tips. Och tack på förhand
Hejsan. Efter en tid med studier och ett intresse på is så beställde jag i fredags bollinger 2008rose limited edition. Vill inte lägga allt för mkt pengar men ca 400 kr för 2 glas borde man få något bra glas som förhöjer drycken. Hoppas på många tips. Och tack på förhand
Får passa på att slå ett slag för medlemmen @Helen som säljer följande utmärkta champagneglas i sin butik (går även att beställa online). Funkar bra till annat än mousserade enligt egen erfarenhet dessutom.
Får passa på att slå ett slag för medlemmen @Helen som säljer följande utmärkta champagneglas i sin butik (går även att beställa online). Funkar bra till annat än mousserade enligt egen erfarenhet dessutom.
Jag använder de här glasen som "standardglas" till champagne hemma och ofta även till vitt vin. @Helen säljer dessutom till ett väldigt bra pris! Bra julklappstips också.
Hihihi ,jag försöker vara lite mera folklig just när jag sitter och dricker vin på VIP-HYLLAN Vad som finns i glasen när vi är hemma är en helt annan femma .
Ps @Elvis , jag skulle vilja få tips på ställen att besöka när man är på Malta.