Mattias Schyberg
Administratör
Bra idé! Så fick det bli.Kanske då även de spridda mallisinläggen i Idag dricker vi tråden också?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Bra idé! Så fick det bli.Kanske då även de spridda mallisinläggen i Idag dricker vi tråden också?
Ah, småbusigt och visst låter det trevligt och billigt!Förresten, har ett life hack med spanskt tema som kanske kan komma till pass: Torr, stram och småtrist cava + en skvätt Fino-sherry = magi.
Snudd på premium mediocreTorr, stram och småtrist cava + en skvätt Fino-sherry
Lifehacking är ganska premium mediocre i sig.Snudd på premium mediocre
Exakt, det är ju det själva hacket handlar om... Att sätta guldkant på det mediokraLifehacking är ganska premium mediocre i sig.
@Swedish var där för ett tag sedan, han kan kanske ge några tips.Livar upp tråden lite då jag ska på konferens till Palma i början av Maj.
Har ni några tips på bra vinbutiker i närheten av centrala Palma (kommer bo väldigt nära marinan väster om centrum)?
Här är några vingårdar som är utvalda av Göran Avalon Enkvist. Han har råkoll på vinindustrin på Mallorca, importerar viner därifrån och bor även tidvis där. Hör av dig till honom och du får säkerligen väldigt bra tips!!!Hej allesammans,
Jag tänker att jag ska försöka skaka liv i den här tråden då jag ska till Mallorca (återigen) i sommar och är på jakt efter vingårdsbesök. Är det någon som har tips på någon vingård som ligger på östra halva på Mallorca, nära saltgrottorna helst? Om vingården även servera enklare lunch så är det ännu bättre.
Du är en ängel, tackHär är några vingårdar som är utvalda av Göran Avalon Enkvist. Han har råkoll på vinindustrin på Mallorca, importerar viner därifrån och bor även tidvis där. Hör av dig till honom och du får säkerligen väldigt bra tips!!!
Mallorca — Avalon Adventures
Välkommen att visa ditt intresse att följa med oss på en innehållsrik vinresa till Mallorca, som har en lång tradition av vinodling. Idag finns här mer än 80 olika vingårdar och närmare 40 druvsorter som inte finns någon annanstans i världen. På denna resa upptäcker vi de mallorquinska vinerna tillswww.avalonadventures.se