This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Aj fan. Vad gäller Paris har jag inga direkta förhoppningar heller, det är ju ett jäkla bottennapp till flygplats.
Heathrow då? Dit ska jag också snart visade det sig..
Samma -20% erbjudande gäller fortfarande, men "varor med röd prick" är undantagna, och alla prestigecuveer är märkta så. Roederer rosé 2009 och Lanson Extra Age såg mest intressanta ut bland de övriga. Enklare Lanson är det just nu -15% på, oavsett antal.Angående Charles de Gaulle kan jag meddela att utbudet är skralt... De vanliga "flygplatsflaskorna" (POP, Launois mfl) till rätt vanliga priser, inga fynd. Men, vid köp av två flaskor lämnas 20% rabatt på andra flaskan.
Lanson minsann, då ska du se att @Kostjan blir extra sugen på att passera Charles de Gaulle...Samma -20% erbjudande gäller fortfarande, men "varor med röd prick" är undantagna, och alla prestigecuveer är märkta så. Roederer rosé 2009 och Lanson Extra Age såg mest intressanta ut bland de övriga. Enklare Lanson är det just nu -15% på, oavsett antal.
Vafaan.... Vi kom ju överens att aldrig nämna den Kvällen.Lanson minsann, då ska du se att @Kostjan blir extra sugen på att passera Charles de Gaulle...
Inget att vara ledsen över om du frågar mig.Kom förövrigt från Gatwick precis och hade inte pundet fuckat upp allt så skulle man kunnat
gjort en del fynd.
Krug rosé för 195 pund tex
Läste någonstans att rosé var sommarens dryck. Nu sätter ni lägsta nivån ganska högt.Selosse Rosé och Bollinger Grand Anné Rosé
Forumet heter ju finewines.Läste någonstans att rosé var sommarens dryck. Nu sätter ni lägsta nivån ganska högt.
Javisst och då kan vi börja planera nästa års rosé BYOB nu när vi satt ribban...Forumet heter ju finewines
Håller med om Selosse rosé kontra Krug rosé, men hela min poäng var att hade bara kronan varit starkareInget att vara ledsen över om du frågar mig.
Sätter Selosse Rosé och Bollinger Grand Anné Rosé hästlängder före Krug.
Flygplatspriser vet jag inget om dock men i den "riktiga" vinvärlden så är dom väsentligt billigare än Krug.
Det känns som om man kan glömma bort det mesta från Storbritannien för ett tag framöver. 13,92kr för ett pund på Forex. Huga!Kom förövrigt från Gatwick precis och hade inte pundet fuckat upp allt så skulle man kunnat
gjort en del fynd.