Jinx,Du ger mig hopp
Bra årgång och producent, då är det bara korkj***n som kan ställa till det...
Nää de blir nog magiskt!
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jinx,Du ger mig hopp
Bra årgång och producent, då är det bara korkj***n som kan ställa till det...
-83 är ju mitt år, måste vara bra...
Allt ligger i betraktarens ögon. Även ett obra år kan visa sig vara superbt i retrospekt.Alla år är mina
...men alla är faen inte bra...
Alla år är mina år!
...men alla är faen inte bra...
Vet inte exakt vad du bör börja med, men Jacquesson och Goisses skall du absolut ta sist.Visa bifogad bild 1074 Visa bifogad bild 1075 Visa bifogad bild 1076 Visa bifogad bild 1077 Visa bifogad bild 1078 Frågan är vilken 96 som man ska knäcka först vad säger ni andra forummedlemmar....... eller ska jag börja med en 88 Visa bifogad bild 1079
Ja det två får absolut ligga kvar i källaren i minst 10 år till, innan jag ens funderar på att öppna dem. Allt annat borde anses som helgerån. Men inom vinvärden får väll endå 10 år anses som drickas snartVet inte exakt vad du bör börja med, men Jacquesson och Goisses skall du absolut ta sist.
OK, om du nu vet detta varför lägger du då ut dom, resten är ju sånt bör dricka nu eller redan borde druckit!Ja det två får absolut ligga kvar i källaren i minst 10 år till, innan jag ens funderar på att öppna dem. Allt annat borde anses som helgerån. Men inom vinvärden får väll endå 10 år anses som drickas snart
Nä, varför kan du inte dricka dessa? om det är dina viner är det nog hög tid att dra korken!Dessa kan jag inte dricka för det ärVisa bifogad bild 1081 nog att ..ja ni fattar
Någon född -53?
Visa bifogad bild 1083
Dessa kan jag inte dricka för det ärVisa bifogad bild 1081 nog att ..ja ni fattar
Äsch, de ser jag bara dammiga och trista ut. Jag kan hjälpa dig att kassera dem. Skicka dem till mig så fixar jag biffen - dessutom helt gratis.Elle än värre (tror jag)
Visa bifogad bild 1082
Seriöst, om du äger Palmer 82orna är det läge att dricka dem nu.Menar mest det är att strö pärlor ....
Känner inte dej, så du får gärna förklara dej varför det är en dum ide att dricka Palmer 82.Menar mest det är att strö pärlor ....
Jag har massa unga flaskor som vi kan dricka tillHej. det är en ganska lång story (skrev lite i en presentation) men jag köpte en samling av en släkting (billigt) i början av mitt vinintresse. Drack massor av mogen bdx. Gillade det sådär, och sparade de dyraste. Vet nu att jag njuter mer av yngre, modernare viner. Därför tvekar jag att dricka dyrgriparna då de kostar mer än de smakar för mig. Bättre ta den i klubbsammanhang eller så. Jag du fattar...
Då förstår jag, hör av dej när du känner för en middag och ploppa lite mogen Bdx.Hej. det är en ganska lång story (skrev lite i en presentation) men jag köpte en samling av en släkting (billigt) i början av mitt vinintresse. Drack massor av mogen bdx. Gillade det sådär, och sparade de dyraste. Vet nu att jag njuter mer av yngre, modernare viner. Därför tvekar jag att dricka dyrgriparna då de kostar mer än de smakar för mig. Bättre ta den i klubbsammanhang eller så. Jag du fattar...
Låter som en strålande idé, jag har ett rejält lass med teens som bara väntar på att få smaka på skruven.Jag har massa unga flaskor som vi kan dricka till