This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
SUPRA skrev:Militanta muslimer beställer in Krug 1995 i filmem Traitor, för att "smälta in"
Bland det mest mystiska jag sett faktiskt.
CH skrev:Lite Cristal Rosè i senaste avsnittet av CSI Las Vegas.
Det gjorde även en tillbaka blick på 50 år där Cristal Rosè är med ???
Tillverkades ens deras rosè för 50 år sedan?
vintjej skrev:Och min sambo fick psykbryt på mig när jag fick psykbryt av de där felaktigheterna i New Adventures of Old Christine.
Gustibus skrev:Inte utan att man förstår sin omgivning ibland...
SUPRA skrev:Militanta muslimer beställer in Krug 1995 i filmem Traitor, för att "smälta in"
Bland det mest mystiska jag sett faktiskt.
vintjej skrev:Och min sambo fick psykbryt på mig när jag fick psykbryt av de där felaktigheterna i New Adventures of Old Christine.
CH skrev:Jag gillade serien men nu tappade den i mina ögon. Dexter sitter och dricker direkt ur en Mög & Skandal. Varför nedlåta sig till detta?
Elvis skrev:Han är amerikan. Man får ha visst överseende.
Gustibus skrev:Och massmördare.
Två dåliga vanor.
Krug skrev:Dock att föredra i det här fallet.
Keen skrev:Man kan vara massmördare och ha god smak. Se bara på Hannibal Lecter (med reservation för att han dricker smörja också, har inte sett filmen på bra länge).