This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Självklart, oroa dig inte för det, jag valde just detta för att de låter vem som helst ladda ner deras diagram gratis.Hmm, hoppas du har företagets tillåtelse, kan räknas som företags hemlighet
Ja, och kanske ännu bättre om man kalibrerar mot rätt storhetNu ville ju trådskaparen lagra viner i fem år, jag är ganska säker på att det går bra även om inte fuktigheten kalibreras mot ett atomur och övervakas i realtid.
Ett vänligt men bestämt påpekande: På det här forumet försöker vi att alltid vara vänliga och inte komma med några påhopp eller anklagelser men här tycker jag du är på gränsen till oförskämd. Fortsätt gärna med att bidra i alla diskussioner men var snäll och håll alltid en trevlig ton även om du inte håller med den andre.Men snälla nån, alla som någonsin haft en vin källare vet att luftfuktigheten är högre sommar tid än vinter tid i % mätt. Bara för att man utsett sig själv som proffs (du tydligen) kan det vara svårt att påverka verkligheten.
Nejdå, jag kalibrerar numera allt mot vitamininstitutet i Schweiz istället, då kan det omöjligt bli fel.Ja, och kanske ännu bättre om man kalibrerar mot rätt storhet
Råkar inte hända att du jobbar där?Jag skulle rekommendera att förvara vinerna på ett ställe som garanterat alltid har rätt temperatur. Kanske bara vi vinnördar som tycker det är viktigt, men vi har haft ett vinförråd hos Pelican Self Storage nu i ca. 1,5 år och tycker det är absolut bäst eftersom de alltid har optimal temperatur. Och man kan själv välja storlek på förrådet, tyckte själv att det var smidigast!
http://www.pelicanselfstorage.se/