This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
anders skrev:Jaha, då var det min tur igen.
Vilka druvor är föräldrar (korsades) till följande druvor:
Cabernet Sauvignon (lätt)
Chardonnay (svårare)
anders skrev:Tre av fyra, Gamay är fel.
anders skrev:Jag antar att du åsyftar AxR#1 som vinbönderna i Kalifornien inte var helt nöjda med...
Tror att den är speciell pga att den är så speciell, fast å andra sidan varför skulle det vara så speciellt? ;Danders skrev:Tillbaka till skumpa. Vinet Egly-Ouriet Les Vignes de Vrigny NV är speciellt på ett speciellt sätt. Varför är det speciellt?
Krug skrev:man använder "de där andra" druvorna som man vanligtvis inte använder av en anledning?
magnum skrev:Tror att den är speciell pga att den är så speciell, fast å andra sidan varför skulle det vara så speciellt? ;D
Sorry, men det är så sällan jag får en chans att retas lite med skrivandets mästare!!anders skrev:Druvor är på rätt spår.
Det är nära men jag känner att jag inte kan ge rätt för det svaret.
magnum skrev:Sorry, men det är så sällan jag får en chans att retas lite med skrivandets mästare!!
anders skrev:Ledtåd: Det har med druvsammansättningen att göra.
Mycket fyndig!! men lite "retig"! ;Danders skrev:Jag tyckte det var en fyndig kommentar.