This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Ja det ligger ju onekligen nära.kayaker skrev:Då drar jag till med Gigondas istället.
Det är rätt land men appellationen ligger klart längre västerut.chambertin skrev:Biden för tanken till festivalen i Avignon = Chateauneuf-du-Pape
Den där klädseln borde väl säga en ngt men kan inte placera det.kayaker skrev:Det är rätt land men appellationen ligger klart längre västerut.
kayaker skrev:Bordeaux är rätt men inte tillräckligt precist. Jag kompletterar med en bild tagen åt andra hållet:
Ledtråd: Var är start (och mål)?
Japp, jag sprang 2007 och jag siktar på att springa igen i september.chambertin skrev:Med tanke på din signatur så borde man ju tagit det här förut: Pauillac, Medoc Maraton.
Har du sprungit den ?
chambertin skrev:Nästa Quizz:
I vilken vinregion kan man hitta dessa vackra hällristningar ?
Bra gissning men fel land.Pomerol skrev:Gissar på att vi är kvar i Bordeaux - förmodligen i Lascaux, vid Dordognedalen.
Spanien är ingen region men du är ganska nära.SUPRA skrev:I Spanien finns det gott om Cro Magnon.