This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Ingen billig flaska för att vara den första du plockar hem från en webblansering men oavsett grattis!Lyckades få hem en
Armand Rousseau Chambertin
lite kul ändå. Mitt första webblanseringsköp
Kan bara instämma! Försökte få hem några von Winnings, men hamnade bara i kö. Tröstköpte en Il Frappato på magnum iställetdet buggade sjukt mkt, knappen blev ej tryckbar, saldon räknades ej ned, det stod att jag bokat 3 Riesling som jag ej gjort m.m.
Snyggt, man ska börja på toppLyckades få hem en
Armand Rousseau Chambertin
lite kul ändå. Mitt första webblanseringsköp
Webbsläpp uppdateras annars alltid av sig själv medan de vanliga tillfälliga får man uppdatera manuellt.Har aldrig sett att sidan uppdateras själv, jag har hitintills alltid fått uppdatera sidan själv. Lyckades få en bokning på Von Winning Langenmorgen Deidesheimer Riesling.
Så märkligt, dom senaste webbsläppen där väldigt gärna vill ha något speciellt så har jag suttit med bästa uppkoppling osv, resultat noll flaskor. I dag hade jag inte möjlighet till det men ville gärna ha Winston, satt med mobilen och lyckades få en flaska.. lotto!Tre pers försökte få tag i Winston men det är alltid omöjligt med dessa släpp. Köplats på allt så det är bara att glömma återigen. Så jävla tråkigt.
Tror svaret är väldigt enkelt, dels finns det många(fortfarande) i Sverige som inte förstår att man kan beställa vin från andra länder, och samtidig är det väl mycket värt att veta att flaskorna har lagrats hos producenten i perfekta förhållanden. Generell hype och att folk har väldigt mycket pengar att spendera just nu iom covid-19 restriktioner är nog också en del av förklaringen.Ni som är proffs här. Varför var det sånt tryck på Sir Winston. Den verkar ju gå att beställa på internationella siter till samma eller ev lägre pris?
Var hittar du 2002 på internationella siter till samma/lägre pris? Det dyker inte upp några på Winesearcher i allafallNi som är proffs här. Varför var det sånt tryck på Sir Winston. Den verkar ju gå att beställa på internationella siter till samma eller ev lägre pris?
Hos winesearcher för 2391kr, men jag är helt nybörjare på dettaVar hittar du 2002 på internationella siter till samma/lägre pris? Det dyker inte upp några på Winesearcher i allafall
Du måste beställa minst 6 st där och sen har du väl den lilla detaljen med frakt också ...Hos winesearcher för 2391kr, men jag är helt nybörjare på detta
Som svensk är det dessutom inte lagligt att beställa vin från länder utanför EU så priset vid dagens släpp verkar faktiskt vara helt outstanding.Du måste beställa minst 6 st där och sen har du den lilla detaljen med frakt också ...