Vingubben
Medlem
Håller med. Rena skiten.Tveksam om det är ett bra vin faktiskt. Har provat och inte varit imponerad. Alls. Mer sägen än vin.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Håller med. Rena skiten.Tveksam om det är ett bra vin faktiskt. Har provat och inte varit imponerad. Alls. Mer sägen än vin.
Vad tycker du är bra med vinet?Håller med. Rena skiten.
Runt tusenlappen för magnum? var hittar du den?William Deutz magnum för 3500 säljs tydligen också trots att vanlig kostade runt tusenlappen ute i Europa
Det var väl överallt när den såldes, nu är det nyare årgångar. Jag skrev vanlig, inte magnum.Runt tusenlappen för magnum? var hittar du den?
Köpplats RSV = körd.
Båda tyskarna gled ner iaf. Inte det mest roliga... Ganska besviken på deras webbsläpp nu för tiden. Gläjden är liksom borta.
Orkar inte spendera 2-3000 kr för varumärken
Köpplats RSV = körd.
Båda tyskarna gled ner iaf. Inte det mest roliga... Ganska besviken på deras webbsläpp nu för tiden. Gläjden är liksom borta.
Här var det glädje iallafall! Fick både RSV och MalconsortsHelt obegripligt hur folk lyckas vara så snabba på att klicka, RSV var ju helkört... Använder folk scripts eller hur gör dem?
Mindre stålar nu.....Fan imponerande att finourgognen säljer slut med dessa priser ändå, finns folk med stålar!
Då måste jag gratulera till klickandet! 3 st RSV... 6 Chevalier... 12 Batard. Inga jättemängder precis... Vilken hann du med?Här var det glädje iallafall! Fick både RSV och Malconsorts
Mindre stålar nu.....
Bara rött denna gång.Då måste jag gratulera till klickandet! 3 st RSV... 6 Chevalier... 12 Batard. Inga jättemängder precis... Vilken hann du med?
En av tre, grattis! Har du anställt en IT-konsult som byggt ett script!?Bara rött denna gång.
Hmm kanske borde tagit lite Carillon? Nåja, bra så ändå!