This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Den rök snabbt i alla fall. Jag bokade bara Syrah.Någon som bokade Andremily Mourvedre? #nyfiken
Så bokningen är alltså säkrad i korgen? Jag fick förklarat för mej att från SB att bokningen är säkrad först efter bekräftelse. Kanske menade SB bara TS?En av varje i korgen, men inte bestämt mig än. Ganska häftig prisökning på 300kr (~27%) mot förra året.
Ja, man har fram till midnatt på söndagen att bekräfta webbsläppSå bokningen är alltså säkrad i korgen? Jag fick förklarat för mej att från SB att bokningen är säkrad först efter bekräftelse. Kanske menade SB bara TS?
Jag bokade två av varje. Mourvedre var jag mest sugen på men även syrah slank med.Någon som bokade Andremily Mourvedre? #nyfiken
Den kostade 1399 även 2017. Vet inte varför den gick ner 300 spänn 2018.En av varje i korgen, men inte bestämt mig än. Ganska häftig prisökning på 300kr (~27%) mot förra året.
Jag var på provning tillsammans med Divine igår kväll, och de berättade att de fått väldigt stor tilldelning det året, och kunde därför sänka priset. Vi ska vara glada att det fortfarande är ganska lågt, med tanke på att USD-kursen ökat kraftigt senaste året.Den kostade 1399 även 2017. Vet inte varför den gick ner 300 spänn 2018.
Oh la la. Hoppas du skall dricka den och inte tjäna pengar på den??Blev en styck Krug 2004 CdM
Ja jag tycker priset är väldigt rimligt för den kvaliteten. Har du provat Grenachen som @LeChat nämnde?Jag var på provning tillsammans med Divine igår kväll, och de berättade att de fått väldigt stor tilldelning det året, och kunde därför sänka priset. Vi ska vara glada att det fortfarande är ganska lågt, med tanke på att USD-kursen ökat kraftigt senaste året.
Säkert därför jag köpte 2018, ansåg den vara ett kapDen kostade 1399 även 2017. Vet inte varför den gick ner 300 spänn 2018.
Ser ju ut att ligga på ~$160 USD på vissa ställen, i såna fall verkligen okej pris på bolis.Jag var på provning tillsammans med Divine igår kväll, och de berättade att de fått väldigt stor tilldelning det året, och kunde därför sänka priset. Vi ska vara glada att det fortfarande är ganska lågt, med tanke på att USD-kursen ökat kraftigt senaste året.
Den ska avnjutasOh la la. Hoppas du skall dricka den och inte tjäna pengar på den??
På den typen av vin är chansen att få en flaska med köplats = 0 tyvärr.Jag fick en stackars köplats till Krug CdM 2004.
Vet inte hur hoppfull jag ska vara - Någon som vet hur vanligt det är köplatserna leder till att man får köpa?
Tack för svaret!På den typen av vin är chansen att få en flaska med köplats = 0 tyvärr.