This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Det är något märkligt som hänt. Efter att jag klickat så står det och snurrar i någon sorts boll på klick-rutan. Omöjligt att få något. Likadant för er?
Det gör inget, utfallt blev antagligen detsamma. Systembolaget hade lagt in en fördröjning på alla som satt utanför huset och klickade, personalen var ju själva sugna på Accomasso. OK kan vara så att jag hittade på denna konspiration men det kan ju vara sant eller hur? Första gången som det står och snurrar nån jävla tänkarboll efter att man klickat på en grön knapp.Hade tänkt försöka på accomasso, men glömde :|
Hade du en hel klickarmé eller jobbar du på Systembolaget?Accomasso Barolo och Magma för mig
Det gör inget, utfallt blev antagligen detsamma. Systembolaget hade lagt in en fördröjning på alla som satt utanför huset och klickade, personalen var ju själva sugna på Accomasso. OK kan vara så att jag hittade på denna konspiration men det kan ju vara sant eller hur? Första gången som det står och snurrar nån jävla tänkarboll efter att man klickat på en grön knapp.
Hur lyckades du med det?Accomasso Barolo och Magma för mig
Bara tur skulle jag säga, bokade Accomasso först och sedan Magman fick också en snurrande boll då men lyckades få en flaska ändå.Hur lyckades du med det?
Bor du i Stockholm?
Mvh