stevie22002
Medlem
Haha, ja fyfan... blev iaf en köplats på Raveneau Blanchot, men det känns smått osannolikt att jag ska få en.
Knep iaf två Billcart Salmon 2008. Så nöjd!
Knep iaf två Billcart Salmon 2008. Så nöjd!
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Håller med 2 köplatser härJa jävlar va de gick fort. Bille 08 gick med en jävla fart också. Trodde inte 120 flaskor skulle gå så fort.
Makulerade webbsläppsbokingar är väl inte en grej? Bara att gratulera! Vilken Coche?Fick en Coche och en Accomasso, ibland har man fru fortuna på sin sida Får väl se om det går igenom eller de makuleras...
Ah när så är det kanske? Då blir man gladMakulerade webbsläppsbokingar är väl inte en grej? Bara att gratulera! Vilken Coche?
Lyckades ha lite tur dagen till ära när man ändå fyller år.
Ravenau Chablis Premier Cru Montée de Tonnerre
Billecart Nicoolas x2
Sandrone Le Vigne
..
Köplats på Coche Dury Meursault, Accomasso och Michel Gros...
Dubbelt grattis Mackan!Lyckades ha lite tur dagen till ära när man ändå fyller år.
Billecart Nicolas Francois x2
Sandrone Le Vigne
..
Köplats på Coche Dury Meursault, Accomasso och Michel Gros...
Det kommer nog snart ska du seDet gick fort idag! Ifall krav på betalning skulle ske direkt som övriga systemet beställningar hade vi nog haft en större chans att knipa något kul!
Jag fick någon flaska Tondonia både rött och vitt, dricks de nu eller ska de få ligga vidare?
Haha shit hur fasen lyckades du med allt de där?Lyckades ha lite tur dagen till ära när man ändå fyller år.
Billecart Nicolas Francois x2
Sandrone Le Vigne
..
Köplats på Coche Dury Meursault, Accomasso och Michel Gros Vosne Romanée 1er Clos des Réas...
Jodå visst är det så. Har hänt mig två gånger där jag fått igenom beställningen både på hemsidan och fått bekräftelsen på det men sen när beställningen ska läggas på måndagen har det ändrats så att jag är kvar i kö utan tilldelning. Har påpekat det för SB med underlag av skärmdumpar utan resultat.Makulerade webbsläppsbokingar är väl inte en grej? Bara att gratulera! Vilken Coche?
Allt var olika släpp vid klockslag så helt omöjligt är det inte. Lite turHaha shit hur fasen lyckades du med allt de där?
Väl förtjänt och Grattis!