Dovberg
Medlem
Slutsats.Nån som vet hur många flaskor som släpps av dp 08? Raveneau?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Slutsats.Nån som vet hur många flaskor som släpps av dp 08? Raveneau?
Det är inget att ha, så hoppa detVilken ska man gå på ? Aldrig testat Raveneau
Den där blir det fan krig om asså, någon som vet om det är max 1 flaska per cuvée?Slutsats.Visa bifogad bild 28452 Raveneau kan man bara glömma efter dagens hysteri.
den håller inte så längeHaha dottern är född 2020. Känns som en bra flaska till 2038
Släpptes 6 flaskor Valmur till vinklubbens medlemmar i december. Så för liten allokering kanske.Ingen Valmur? Brukar inte släppas kanske?
Undrar om man lyckas knipa en 08 gaga Imorrn. Håller tummarna för den eller bille 08.
Jag hade ju flax och fick en krug med vanligt klickande så jag räknar nästan med att min tur är slutSka försöka men förväntar mig det kommer gå lika bra som med Krugen alltså inte alls
Nu är typ alla flaskor med lite hajp max 1 per skalle…. Tråkig utveckling men förståeligt.
Kändes nästan som sidan blev ddosad eller något, 10 min laddandes bara för att logga inVar det bara jag som hade problem med SB hemsida? kom inte in, sidan var sjukt seg så missade jag såklart det jag ville ha.. igen!