Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 30 maj 2024

Produttoris Riservor är inga sällsynta viner och går att köpa året runt på fria marknader. Det blir en aning dyrare och man måste köpa sexpack, annars är det bara att beställa från Philipson Vine med hemleverans

Jag rycktes med och klickade med gamingmusen. Men på något plan är det hela en aning sorgligt
 
Trådskapare
Mexikanaren

Mexikanaren

Medlem
Produttoris Riservor är inga sällsynta viner och går att köpa året runt på fria marknader. Det blir en aning dyrare och man måste köpa sexpack, annars är det bara att beställa från Philipson Vine med hemleverans

Jag rycktes med och klickade med gamingmusen. Men på något plan är det hela en aning sorgligt
Det finns även magnumflaskor kvar på t.ex Superiore.de med för den som är intresserad av det.
Dock måste du hosta upp några hundra mer per flaska så själv valde jag trots allt att avstå
 

DR Glas

Medlem
Produttoris Riservor är inga sällsynta viner och går att köpa året runt på fria marknader. Det blir en aning dyrare och man måste köpa sexpack, annars är det bara att beställa från Philipson Vine med hemleverans

Jag rycktes med och klickade med gamingmusen. Men på något plan är det hela en aning sorgligt
Ja, eller på Winefinder där man kan får välja antal själv. (Har ingen koll på fraktkostnad.)
 
+1 på den. Hänger hellre på låset istället för att köpa för 100-150:- mer per flaska + frakt via en hemsida.
Jag är också något av en bargain hunter. Kan man göra motsvarande på alla flaskor vin man konsumerar under ett år blir ju också beloppet relativt betydande i slutänden.
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
Personligen betalar jag hellre mindre pengar än mer pengar, men det kanske är en kontroversiell alternativt sorglig åsikt.
Kontroversiellt eller inte beror väl bl.a. på i vilket landskap man bor? ;) (Eller land för den delen.)
 
Toppen