vintomas
Numera lågaktiv bloggare
Bör man inte vara nykter när man kör gaffeltruck?Sist jag "köpte" Berg Schlossberg på magnum så körde det lokala bolaget gaffeltruck in i vinhyllan där min leverans stod. Så det blev inget köp i slutändan.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Bör man inte vara nykter när man kör gaffeltruck?Sist jag "köpte" Berg Schlossberg på magnum så körde det lokala bolaget gaffeltruck in i vinhyllan där min leverans stod. Så det blev inget köp i slutändan.
Men shit vad trist..Sist jag "köpte" Berg Schlossberg på magnum så körde det lokala bolaget gaffeltruck in i vinhyllan där min leverans stod. Så det blev inget köp i slutändan.
Du hittar Monprivato 2016 bla på Decantalo för 240 euro, lite dyrare men du kan köpa fler än en flaska , kolla även in https://bestofwines.com/wine/italy/.../barolo-monprivato/barolo-monprivato-2016.htm lite dyrare frakt, men billigare pris/fl.Med all respekt, jag har aktiverat ett dussin personer på kontoret för att få chansen på en, men var hittar jag det på nätet till en bättre penning?
Känns som samma bugg som att Felseneck 3000 ml är max 2 flaskor per person.. med 6 tillgängliga.. Welcome to systembolaget.Visa bifogad bild 23192
Hur kommer det sig att Monprivato redan är fullbokad?
Ja den var intressant!Visa bifogad bild 23192
Det kan vara så. Vet inte vilken importör som har den.Ja den var intressant!
Kan det inte vara så att det har blivit problem med leverans?
Det har kommit in 120 st flaskor men SB lyckades med konststycket att endast lägga upp 12 st på lanseringen. Detta håller på att korrigeras...Det kan vara så. Vet inte vilken importör som har den.
Det har kommit in 120 st flaskor men SB lyckades med konststycket att endast lägga upp 12 st på lanseringen. Detta håller på att korrigeras...därav att det ser ut som det gör.Visa bifogad bild 23192
VILKET jävla skämtDet har kommit in 120 st flaskor men SB lyckades med konststycket att endast lägga upp 12 st på lanseringen. Detta håller på att korrigeras...därav att det ser ut som det gör.
Gaffeltrucken kanske tog hand om resten?Det har kommit in 120 st flaskor men SB lyckades med konststycket att endast lägga upp 12 st på lanseringen. Detta håller på att korrigeras...därav att det ser ut som det gör.
helt sinnes! Och jag fick rekommendationen i tråden igår120 flaskor Schlossberg försvann på 1 sek iaf
Japp! Men då blir det i alla fall 2 st i tilldelning/pers när de nu lyckas lösa sin uppgift...VILKET jävla skämt