Det är väl solklart att det är marknadsföring??
Nu är jag enbart en försiktig administrator på detta forum och försöker i största möjliga mån undvika att blanda mig i konversationer och vill hålla en så neutral ståndpunkt som bara är möjligt. Det vore intressant att höra vad forumets ordförande
@Mattias Schyberg anser.
Men för att jag är nyfiken och vill veta vad det hela handlar om så gjorde jag nyss följande;
Klickade på länken i tidigare inlägg och kom till listan över vinerna. Förstod inte helt vad som var så unikt med den. Förutom CT, WC och SB så fanns det tre länkar till andra siter som kräver inloggning, vilket jag inte har, dock kan man göra sökningar även om man inte kan läsa utlåtandena. Testade länken för vinet
Furst Burgstadter till
WS och sökningen var enbart för 'Furst', vilket inte är exakt det vinet jag valde att läsa mer om. Valde att skriva in 'Furst Burgstadter' (som det står i listan) men får inga träffar då heller. Noterar att det kanske inte ska vara Burgstadter utan
Centgrafenberg man ska söka på . Ny sökning på WS, inga träffar.
Det är alltså enbart en lista över vad som släpps, utan förstärka viner och sprit och heller ingen direkt länkning till vinet och utlåtande (iaf inte på WS).
Med det sagt, finns det inget garanterat mervärde på den lista som läggs upp (med garanterade korrekta länkningar) så är det kanske inte så att
@buteljen har rätt och att dessa inlägg sak ses som ren marknadsföring och inget annat.
Balansgång...