Jag med, låter ju perfa för mig med för ung källare och en sweet tooth. köpte tvåNu blev jag ju sugen...
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jag med, låter ju perfa för mig med för ung källare och en sweet tooth. köpte tvåNu blev jag ju sugen...
Om det var menat till mig så hade jag dock ägnat en del tid åt att läsa på om vinerna. Att det blev just den jag köpte var för att jag var lite sen med att logga in och det vinet var det som var tillgängligt när bokningen öppnades. Är väldigt väl medveten om vad jag köpte i "panik" men var väl inte det vinet jag var mest sugen på mestadels pga min vinbudget. Är väldigt nöjd med mitt inköp trots allt och hoppas på att kunna starta en ny vertikal på detta vin.Vad vi har är kanske ett statistiskt underlag på hur många som köper antingen 1) något man har testat tidigare eller 2) ett prestigevin - hellre än ett ”feltryck”. Själv klickade jag på Pettenthal Auslese eftersom det fanns färre av den men den kan ju vara bra lik DR fast dyrare... Sucker me.
För att hjälpa dig på traven rekommenderar jag Westhofener KR som jag skrev om tidigare. Det är en GG i praktiken och med största sannolikhet den enda gången just det vinet görs.Om det var menat till mig så hade jag dock ägnat en del tid åt att läsa på om vinerna. Att det blev just den jag köpte var för att jag var lite sen med att logga in och det vinet var det som var tillgängligt när bokningen öppnades. Är väldigt väl medveten om vad jag köpte i "panik" men var väl inte det vinet jag var mest sugen på mestadels pga min vinbudget. Är väldigt nöjd med mitt inköp trots allt och hoppas på att kunna starta en ny vertikal på detta vin.
För att hjälpa dig på traven rekommenderar jag Westhofener KR som jag skrev om tidigare. Det är en GG i praktiken och med största sannolikhet den enda gången just det vinet görs.
Abst E GG kan nog bli väldig svår att få tag på i framtiden.
Menat till dig? Nä, jag skrev ”statistiskt underlag” och du är ju endast 1 person.Om det var menat till mig så hade jag dock ägnat en del tid åt att läsa på om vinerna. Att det blev just den jag köpte var för att jag var lite sen med att logga in och det vinet var det som var tillgängligt när bokningen öppnades. Är väldigt väl medveten om vad jag köpte i "panik" men var väl inte det vinet jag var mest sugen på mestadels pga min vinbudget. Är väldigt nöjd med mitt inköp trots allt och hoppas på att kunna starta en ny vertikal på detta vin.
Jag tror du tryckte på "Svara" innan du skrev hur många G-Max det blev?Gick lite väl bra idag!
1 st Keller Hipping "H.M" 2015
1 st Keller Hipping "H.M" 2016
1 st Keller Morstein 2015
2 st Keller Abts E Spätlese 2016
Haha! Jag kan faktiskt erkänna att det var några flaskor till, men om det var G-Max låter jag vara osagt?.....Jag tror du tryckte på "Svara" innan du skrev hur många G-Max det blev?