Jos
Medlem
Tyvärr tror jag inte de gör detHoppas verkligen Ente och Coche hamnar hos vindrickare och inte slutar hos Bukowskis som handelsvara!
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Tyvärr tror jag inte de gör detHoppas verkligen Ente och Coche hamnar hos vindrickare och inte slutar hos Bukowskis som handelsvara!
#latestagecapitalismIngen som köper för att dricka längre ?
Trodde att man som vinälskare skulle vara glad att komma över flaskor för att kunna dricka fantastiska bourgogner under marknadspris?
Hoppas verkligen Ente och Coche hamnar hos vindrickare och inte slutar hos Bukowskis som handelsvara!
Jag överväger att klicka huvudsakligen för att garantera att åtminstone mina flaskor skulle drickas vid lämpligt tillfälle.Ingen som köper för att dricka längre ?
Trodde att man som vinälskare skulle vara glad att komma över flaskor för att kunna dricka fantastiska bourgogner under marknadspris?
Hoppas verkligen Ente och Coche hamnar hos vindrickare och inte slutar hos Bukowskis som handelsvara!
Den krymper till en, och den andra blir köplats.Om man fyller i att man vill ha 2 flaskor men det bara finns 1. Blir man av med hela bokningen eller kan den krympa för att anpassas till tillgängligheten?
Idag gick det undan
Hur gick det där till?Antar att man kan räkna bort köplatserna(?) men att prova röd Ente känns intressant.
Visa bifogad bild 22888
Körde faktiskt själv och klickade på både telefonen och datorn samtidigt. MultitaskingHur gick det där till?
Så man kan vara inloggad på både dator och mobil... Intressant!Körde faktiskt själv och klickade på både telefonen och datorn samtidigt. Multitasking
Det var så jag lyckades få både Wittmann Kirchspiel och Morstein med, en på varje så klickar man i stort sett direktSå man kan vara inloggad på både dator och mobil... Intressant!
Kan vi höras och stämma av inför kommande släpp om du inte själv är intresserad av något? Du har en given betald bulvanplats hos migAntar att man kan räkna bort köplatserna(?) men att prova röd Ente känns intressant.
Visa bifogad bild 22888