This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Winston Churchill 2004 släpptes för ett par månader sedan. Jag antar att den dyker upp i Sverige när 2002:an sålt slut.
Naturligtvis en fråga om tycke och smak, men 2009 som är lite varmare och fjäskigare borde peaka tidigare. Om jag hade både skulle jag nog sikta på 2028 för 2008 och kanske 2023 för 2009.Vilken är bäst nu
08 eller 09?
Men vilken skulle du välja att dricka idag?Naturligtvis en fråga om tycke och smak, men 2009 som är lite varmare och fjäskigare borde peaka tidigare. Om jag hade både skulle jag nog sikta på 2028 för 2008 och kanske 2023 för 2009.
Har druckit 2008an minst tre gånger sen den släpptes och nu senast var den riktigt jäkla bra så jag skulle lätt dricka 08an idag.Men vilken skulle du välja att dricka idag?
Tack. Precis vad jag ville höra. Då får det bli en sån på lördag. Drack första förra året och har fyra kvar.Har druckit 2008an minst tre gånger sen den släpptes och nu senast var den riktigt jäkla bra så jag skulle lätt dricka 08an idag.
Kul, du kommer märka stor skillnad. Skriv gärna vad du tyckte sen!Tack. Precis vad jag ville höra. Då får det bli en sån på lördag. Drack första förra året och har fyra kvar.
Kaxigt!Winston 2009 på jero. Från Pol Rogers FB-flöde. De har tydligen gjort 109 st. Undrar hur många de brukar göra?
Tillägg: enligt länken nedan är det bara 1988 under 1988--2002.
https://thefinestbubble.com/tasting-seven-vintages-pol-roger-sir-winston-churchill
Högt vill ha begär på den!Visa bifogad bild 22307
Från Pol Rogers sociala media.
Jo jag tackar! Var då och hur var den?!Visa bifogad bild 22312 Provade den idag
Seså, upp med lite kommentarer nu.Visa bifogad bild 22312 Provade den idag