Kostjan
Mot bättre vetande
Korrekt! Blev tvungen att själv kolla på mina äldreDu skulle lagt till "Cuvée Spéciale" Visserligen är det en "Les Chétillons" men det namnet fick den först med årgång 2000
Last edited:
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Korrekt! Blev tvungen att själv kolla på mina äldreDu skulle lagt till "Cuvée Spéciale" Visserligen är det en "Les Chétillons" men det namnet fick den först med årgång 2000
Kul att du gillade vinet, jag skulle helt klart köpt med mig fler flaskor.2011 Jako vino Stina Plavac Mali Vrhunsko Vino, Remek Djelo
Wow, min favoritbonde och ett favoritvin odlat ca 100 meter från torpet. Har du känt hans torra Riesling A från samma läge?Bästa vita: 2015 Martin Müllen Trarbacher Hühnerberg Riesling Spätlese. Perfekt för den där sommardagen, med mer av allt, lassar på 100 Oechsle sötma och avslutar med syra som en sommarskymning. Ungt, ungt och det var bra så, men framtiden kan inte komma snart nog.
Wow, min favoritbonde och ett favoritvin odlat ca 100 meter från torpet. Har du känt hans torra Riesling A från samma läge?
Kul, råkar ha tre flaskor liggandes... Är det läge att öppna?Le Clarence de Haut-Brion 2008 som var otroligt gott.
Ja och nejKul, råkar ha tre flaskor liggandes... Är det läge att öppna?
Helt klart! Riktigt bra nu, men som Jos säger så kommer den såklart bli bättre!Kul, råkar ha tre flaskor liggandes... Är det läge att öppna?
Korrekt! 08:rna tycker jag generellt är både mjukare och öppnare än det flesta från dom två årgångarnafunkar absolut att dricka nu till skillnad från många 2006or, 2005or ex.
-Fast öppnar jag en har jag ju bara två kvar!du har ju 3 så ingen plopp-skräck då!
Minnet kan ingen ta ifrån dig!-Fast öppnar jag en har jag ju bara två kvar!
Nu öppnar du en, dom är gjorde för att drickas. Punkt slut!-Fast öppnar jag en har jag ju bara två kvar!
-Fast öppnar jag en har jag ju bara två kvar!
Jag, Draken Smaug, Joakim von Anka och @Kostjan -vet-vem har full sympati för @Emanuel :s inställning, även om det förstås är Kostjan som har rätt...Nu öppnar du en, dom är gjorde för att drickas. Punkt slut!