This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Köp om du får. Har du inte skickat mailet vid det här laget så blir det nog tufft (en av killarna på forumet har betalt extra för att ha sin server nära leverantörens mail. Tjänar några millisekunder ). Vinet kommer från Ambonnay och kan inte vara fel.Borsta skrev:Vad säger Ni om årets nykomling från Selosse, Le Bout du Clos?
Har endast sett ett par twitterkommentarer om att den var underbar men inget mer än så. Någon som har mer info?
Borsta skrev:Skickade beställningen 11:02 så vi får väl se vad det gav!
Hoppas på tilldelning då det verkar väldigt intressant ihop med några Rosépaket.
johan1279 skrev:Förresten vad kostar rosén när den väl säljs på SB....jag har bara mina egna preferenser på 79€?
johan1279 skrev:Lite off topic....men hur görs rosé-cuvéen.....hur många årgångar blandas i osv?
Men, du lovade ju att inte skvallra?shorepower skrev:Köp om du får. Har du inte skickat mailet vid det här laget så blir det nog tufft (en av killarna på forumet har betalt extra för att ha sin server nära leverantörens mail. Tjänar några millisekunder ).
Hörde nå rykte om att du likställt Selosse med något mindre angenämt vid någon provning och blivit avskriven från listan, kan vara därför.CH skrev:Ser ut som jag blir utan Selosse från årets släpp. Verkar som ingen av mailen gått fram till mig. Hade det inte varit för denna tråden hade jag inte haft en aning om att de släppts.
Klockrent påhopp. Snyggt där Jos och naturligtvis har du helt rättJos skrev:Hörde nå rykte om att du likställt Selosse med något mindre angenämt vid någon provning och blivit avskriven från listan, kan vara därför.CH skrev:Ser ut som jag blir utan Selosse från årets släpp. Verkar som ingen av mailen gått fram till mig. Hade det inte varit för denna tråden hade jag inte haft en aning om att de släppts.
;D ;D ;D
Samma här. Nåja, det finns gott om annat gott.CH skrev:Ser ut som jag blir utan Selosse från årets släpp. Verkar som ingen av mailen gått fram till mig. Hade det inte varit för denna tråden hade jag inte haft en aning om att de släppts.