JonasBo
Medlem
Det är bara kul att köra deras "lite roligare" vinpaket till menyn. Jag rekommenderar!Låter inte riktigt som mitt ställe vad gäller vinet men intressant att maten är så bra, tack för tips
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Det är bara kul att köra deras "lite roligare" vinpaket till menyn. Jag rekommenderar!Låter inte riktigt som mitt ställe vad gäller vinet men intressant att maten är så bra, tack för tips
Kommer ihåg att vi satt jämte en barnfamilj på Barrique en gång där servitören försökte göra hela familjen med två barn till lags med gott resultat. Finns visserligen ingen barnmeny, tror jag.Puffar upp tråden och frågar om tips på bra restaurang i Göteborg för mat- och vinglada föräldrar med två otåliga barn i släptåg.
Har sneglat på denna och ska ut en sväng nästa helg.Nyöppnade Sticazzi lär inte heller göra er besvikna, men är möjligen lite stökigare.
Ganevat och Caroline Morey finns det en del av som är värt att plocka.Har sneglat på denna och ska ut en sväng nästa helg.
Några guldkorn i vinlistan? Hittar inte den på nätet nånstans...
Kyrkan är stängd för renovering har jag för mig och Sjömagasinet är numera ”ok”. Visst det är bra, men tyvärr inte lika bra som förr i tiden, eller så hade vi för höga förväntningar senast vi var där för något år sedan.Lånar den här tråden lite och hoppas att alla änglar här vill hjälpa till. Jag ska till Göteborg nu i dagarna tre och planerar för att äta på någon trevlig restaurang. Turistfälla eller inte, jag vill verkligen äta skaldjur och fisk. Vart går man då för middag på måndagkväll (tyvärr mycket stängt) och lunch på tisdagen? Det är luckorna jag har i det tighta schemat.
Oerhört tacksam vart man kan äta bra fisk och skaldjur. Jag har kolla på dem flesta klassikerna (Sjömagasinet, kyrkan, osv) men tänker att dem boende har något att tipsa om som är bortglömd pärla med en trevlig vinlista?
+1Just nu skulle jag möjligen satsa på Dorsia som borde ha bra skaldjur på menyn och en strålande vinlista.