Gladekocken
Medlem
Gäller inte det alla år?Knasigt dyrt år det blir om Krug 2008 släpps i höst
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Gäller inte det alla år?Knasigt dyrt år det blir om Krug 2008 släpps i höst
A Tumble testade också några olika Krug idag, även ’08 och han skrev att den släpps höst/vinter men det var nog endast en gissning från hans sida. Men han verkade gilla 2008 iaf.
Kan nog med säkerhet säga att 1650 är det billigaste. Möjligt att det finns någon liten shop där ute som tar 1450-1550, men inte hittat någon.Någon som vet var man hittar dompa 08 till bäst pris? Hittar runt 1650 men vet inte om det går att hitta billigare.
Den dracks igår, riktigt bra!2008 verkar vara populärt så här kommer lite info om Billecart-Salmon som jag fått från importören Lively Wines.
360 flaskor Elisabeth släpps oktober i TS för 1600 kr. Vill man inte köa eller panikklicka finns den att köpa från Gourmet Hunters för ungefär samma pris. Tror tyvärr det blir svårt att få den billigare. Billecarts viner har ökat rätt rejält senaste åren.
Lanseringsdatum för NF och Louis är preliminärt Q1 2022.
Kul!Den dracks igår, riktigt bra!
Förvånansvärt tillgänglig redan nu men kommer givetvis bli bättre med tiden.
Visa bifogad bild 23403
2008 verkar vara populärt så här kommer lite info om Billecart-Salmon som jag fått från importören Lively Wines.
360 flaskor Elisabeth släpps oktober i TS för 1600 kr. Vill man inte köa eller panikklicka finns den att köpa från Gourmet Hunters för ungefär samma pris. Tror tyvärr det blir svårt att få den billigare. Billecarts viner har ökat rätt rejält senaste åren.
Lanseringsdatum för NF och Louis är preliminärt Q1 2022.
Jag ringde...Hur lyckades du med det? Jag har mailat dem 2 gånger utan att få svar!
Funkar det bra att beställa från Gourmet Hunters? (aldrig provat just dem, men många andra webbshoppar)
Har handlat några gånger från Gourmet Hunters.Hur lyckades du med det? Jag har mailat dem 2 gånger utan att få svar!
Funkar det bra att beställa från Gourmet Hunters? (aldrig provat just dem, men många andra webbshoppar)
Hur lyckades du med det? Jag har mailat dem 2 gånger utan att få svar!
Vilka årgångar?Visa bifogad bild 23442
Visa bifogad bild 23443
Visa bifogad bild 23444
Beställdes i onsdags, leverans idag med UPS till dörren. Inget att klaga på.
Alto Moncayo magnum 2017Vilka årgångar?
Köpte också lite Veraton och Alto Moncayo 2017 i våras, mkt smidigt från Gourmet Hunters. Veraton var kanonbra, Alto Moncayon var inte alls lika bra, nästan lite syltig.Alto Moncayo magnum 2017
Veraton 2017 och 2018
Såg den också. Någon som vet när den kommer på bolaget?Rare 2008 är släppt.
Visa bifogad bild 23538
Enligt den svenska importören så kommer den i höst.Såg den också. Någon som vet när den kommer på bolaget?
Ändå ett hysteriskt hopp från 06.Hittat de första indikationenerna vart priset på krug 2008 blir.
Pre order ink skatter hos internationrll handlare landar på drygt 4000.
Verkar inte bli något galet pris som Salon så det är ju skönt