This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Gör inte om det misstaget.Piper Heidsieck rare 2008 är slut men återkommer 2/5 enligt mail från leverantör. Min vana trogen sköt jag köpet framför mig tills det tog slut men det var ju goda nyheter.
Instagram?Bille Cuvée Louis BdB 2008 har nu släppts. Plånboken är lyrisk...
Har druckit flera Cristal över åren sen den släpptes och tycker den har varit ganska tunn faktiskt.Både Comtes och Cristal 2008 dricker för övrigt väldigt bra nu. Klart att de kan lagras och utvecklas vidare men rekommenderar verkligen att prova en flaska om ni har ett flertal av dem.
Både Comtes och Cristal 2008 dricker för övrigt väldigt bra nu. Klart att de kan lagras och utvecklas vidare men rekommenderar verkligen att prova en flaska om ni har ett flertal av dem.
Skriv till Thomas på Divine Cellar ( thomas@divinecellar.com ) och fråga om han kan skaffa fram vad du önskar.Ute efter magnum flaskor.
Någon som har en bra handlare?
Finns inte eller så är magnum inte släppt än.Ute efter magnum flaskor.
Någon som har en bra handlare?
Medel skulle jag säga. Tycker även det brukar gälla generellt. Tyvärr har Deutz slutat med William Rosé som var grymt bra.Hur står sig William Deutz 2008 bland andra prestige?
Menade generelltFinns inte eller så är magnum inte släppt än.
Louis Salmon : Cuvée Brut Blanc de Blancs Millesime | Champagne Billecart-Salmon
Bienvenue sur le site et e-store de la Maison familiale Billecart-Salmon, réputée pour son Brut Rosé. Découvrez toute notre histoire, savoir-faire et nos champagnes.www.champagne-billecart.fr
DP, Winston, Cristal, Perrier Jouet är alla släppte så ska du hitta dem blir det nog ganska dyrt.Menade generellt
Vill utöka magnum samlingen vad gäller 08
Comtes kom för inte alls för länge sen så den borde du kunna hitta hos handlare online. Perrier däremot var det väldigt länge sen jag köpte min 08a magnum på släpp på bolaget och de har slutat dyka upp på Catawiki så de får du leta lite mer efter.Mest ute efter roederer vintage,comtes,Perrier Jouet
Aha. Blir dyrt som FredrikC påpekade... personligen har jag som princip att inte betala en premie för äldre årgångar. Särskilt inte en årgång som 2008.Menade generellt
Vill utöka magnum samlingen vad gäller 08
Ja. Är långsamt på väg till Sverige (allmänna leveransproblem). Importören Lively Wines förhandlar med SB om pris och antal. Riktpris 1600 kr och min gissning är att Louis släpps i höst eller kanske i decembersläppet som brukar vara lite extra kryddat när det gäller champis.Någon som vet ifall nyligen släppta Billecart-Salmon "Cuvée Louis" Brut Blanc de Blancs 2008 kommer till Sverige? (och isf när?)