Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne årgång 2008

katho27

Medlem
Senaste från importören.

NF släpps i november med riktpris 1 800 kr. Dåliga nyheten är att SB bara beställde en bråkdel av erbjuden volym. Positiva nyheten är att även magnum lanseras (för första gången?) med riktpris på 3 700 kr.
Jag tillhörde dem som missade Billecart-Salmon Cuvée NF -08 på websläppet i november.
Drog i förra veckan på chans iväg en fråga om PI och fick positivt svar.
FYI, om nu någon skulle sitta i liknande båt.
 

Sovereign

Medlem
Jag tillhörde dem som missade Billecart-Salmon Cuvée NF -08 på websläppet i november.
Drog i förra veckan på chans iväg en fråga om PI och fick positivt svar.
FYI, om nu någon skulle sitta i liknande båt.
Jag privatimporterade 3 st. i januari och de ligger fortfarande på samma pris enligt Lively Wines prislista nu.
 
Toppen