This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
+1 (eller +6 egentligen) på denna.Om dem kommer utan kartong så är det ändå inte något bekymmer för mig eftersom alla ska in i mitt lagringsskåp. Sex kartonger är inte värt 1600 kr i min värld iaf.
En liten shout out till alla törstande 08-jägare!
Bollinger GA 08 släpps idag hos Philipson i Danmark. Under 24h verkar de ha ha ett specialpris om 695DKK / flaska vid köp av en låda. Så om ni vill komma över GA08, skynda fynda!
https://www.philipsonwine.com/2008-bollinger-champagne-la-grande-annee/45611508
Efter 24h verkar priset stiga till 955DKK / flaska.
Själv kan jag betala extra för att slippa kartongerna. Kanske dags att starta kartongöverlåtartråden som vi snackade om...tillbudet (erbjudandet) ska vara öppet till 23:59 ikväll, inga presentkartonger.
Kul att så många nappade! Galet bra pris och hade varit än bättre om inte kursen var så kass.Har nästan slutat att läsa den här kartongtråden men vilket fantastiskt tips du gav! Verkar som Bolly höjt GA:n rejält överlag så jag vågar inte chansa på att det blir billigare än 930 kr flaskan. Efter att jag beställt hittade jag även magnumflaskor som jag kunde använda bonuspoängen till från det första köpet. Fasen vad jag tjänat pengar ikväll...
Själv kan jag betala extra för att slippa kartongerna. Kanske dags att starta kartongöverlåtartråden som vi snackade om...
Stort tack för tips! 930 sek/flaska tror jag blir svårt att slå!En liten shout out till alla törstande 08-jägare!
Bollinger GA 08 släpps idag hos Philipson i Danmark. Under 24h verkar de ha ha ett specialpris om 695DKK / flaska vid köp av en låda. Så om ni vill komma över GA08, skynda fynda!
Jag tar gärna 1 eller 2.Någon i gbg som är intressersd av att dela på en låda grand anne från philipson?
Det där är deras danska pris. För att kunna beställa med leverans till sverig3 mpste man logga in uneer sitt "svenskkonto" där är priserna i sek och inte alltid lika bra...En liten shout out till alla törstande 08-jägare!
925 SEK är i vart fall bättre än 695 DKK (973 SEK vid 1,4 SEK/DKK).Det där är deras danska pris. För att kunna beställa med leverans till sverig3 mpste man logga in uneer sitt "svenskkonto" där är priserna i sek och inte alltid lika bra...
925 sek är väl ok.
Visa bifogad bild 16305
Och väldigt mycket bättre än 1200!925 SEK är i vart fall bättre än 695 DKK (973 SEK vid 1,4 SEK/DKK).
Kan tänka mig en också, ping @GladekockenJag tar gärna 1 eller 2.
Jag tar gärna 1 eller 2.
Kan tänka mig en också, ping @Gladekocken
@kimnyblom Jag tar gärna två. Väldigt glad om du fixar beställning.@Mattias Schyberg @JC:s Vintankar - Jag beställer en låda ifall ni vill dela?
Edit
Förtydligande: Jag tar gärna 2-3 flaskor själv. Så kan ni om ni vill vara med om dela på resterande.
Japp, jag tar en!@kimnyblom Jag tar gärna två. Väldigt glad om du fixar beställning.
@Mattias Schyberg tar du fortfarande 1?
Bara 1 heheJapp, jag tar en!