Nu finns återigen 2008 Billecart-Salmon i lager (BS).
Visa bifogad bild 17515
Är den pinotdominerad i blenden?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Nu finns återigen 2008 Billecart-Salmon i lager (BS).
Visa bifogad bild 17515
65/35 PN/Ch.Är den pinotdominerad i blenden?
Tack! Ställer alarmet dåKommer tillbaka i lager 1 augusti!
Tack för tipset! Inköpt idag på SB!Dom Perignon 2008 tillbaka i lager. 8 st i skrivande stund.
För under 2000kr är det tufft att hitta. Håll tummarna att det kommer nya till SB.Tack för tipset! Inköpt idag på SB!
Jag missade släppet på Pol Roger Winston Churchill 2008. Tips på hur jag kan införskaffa det för en rimlig peng? På nätet hittar jag för runt 2000 kr flaskan, inkl. moms och frakt.
Jag provade nyss att beställa. Det går bra till sista klicket, när det står att varan tillfälligt är slut...Billecart-Salmon 2008 kom tillbaks i natt. Passa på innan de tar slut. Jag var lite förvånad att blev tillgängliga för beställning mitt i natten och inte kl 10.00 idag.
Jag provade nyss att beställa. Det går bra till sista klicket, när det står att varan tillfälligt är slut...
Jag provade nyss att beställa. Det går bra till sista klicket, när det står att varan tillfälligt är slut...
Tyst, jag har inte hunnit beställa där en.De finns i lager på PdB, 58,95 vid köp av 6
Köpte mina där för ett par månader sedan.
Perfekt, tack! Då blev det 40 spänn billigare per flaska ocksåDe finns i lager på PdB, 58,95 vid köp av 6
jag är totalt noob, vilken sajt är PdB?De finns i lager på PdB, 58,95 vid köp av 6
Plus de Bullesjag är totalt noob, vilken sajt är PdB?
Velat son att det inte kommer fler Pol Roger Cuvée Sir Winston Churchill 08'.
Visa bifogad bild 17721
21 kvar nu.Inte för att jag tror att någon är intresserad men lite Churchill 08 kommer finnas på Pk-huset inom några timmar...
Tackar för info. Toppade upp med en kartong så när är jag klar med SWC08.Inte för att jag tror att någon är intresserad men lite Churchill 08 kommer finnas på Pk-huset inom några timmar...
Grande année också för den delen...