Thirsty
Smygnykterist
Gångavstånd är smidigare.Är det bara för Elvis och mig det underlättar så är det kanske det inte är någon idé att byta?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Gångavstånd är smidigare.Är det bara för Elvis och mig det underlättar så är det kanske det inte är någon idé att byta?
Är det bara för Elvis och mig det underlättar så är det kanske det inte är någon idé att byta?
Innerst inne vet du att du vill hit Det får bli mitt livsmål att få dricka champagne med dig här.Nej det underlättar att vara hos dig för alla som inte bor i Rotebro.
Jag misstänker att du har mer "svängrum" nuInnerst inne vet du att du vill hit Det får bli mitt livsmål att få dricka champagne med dig här.
------
Det hade helt klart varit smidigare att bo kvar i Vasastan ur provningssynpunkt men jag överlever, haha, vi kör hos @Jos och så är ni välkomna hit någon annan gång för lite bubbel
Trevligt, lätt på.Någon som skulle vara intresserad av något liknande för rött vin? Förslagsvis Tignanello? Kan styra upp om tillräckligt intresse finns
Du kan få Dompa 10 då!Såklart intressant men osäker om jag kan, återkommer i så fall!
Köpa billigt då eller...?Du kan få Dompa 10 då!
Vad blir det för tema??
Minivertikal? Stökigast att koordinera.
Prestige specifikt årtal eller från visst årtal? Lättare att styra upp.
Valfri prestige. Lättast, kanske tråkigast.
Vad blir det för tema??
Minivertikal? Stökigast att koordinera.
Prestige specifikt årtal eller från visst årtal? Lättare att styra upp.
Valfri prestige. Lättast, kanske tråkigast.
Bra, vi behöver nog bestämma något så att man vid behov hinner beställa.
Jag är som sagt sugen på en Winston-minivertikal men är såklart med på andra flaskor med om folk vill det. Annars tycker jag att valfri prestige låter enkelt och mycket bra.
Dag och plats behöver vi också spika sen.