Cavisten Vinhandel
Leverantör
Nu finns Damien Hugots viner att beställa igen på BS.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Nu finns Damien Hugots viner att beställa igen på BS.
Eller sms-lån ?Taskigt att säga det precis innan ett småpartisläpp. Hej och hå, snart får det nog bli köpstopp!
SMS-lån räcker väl inte så långt?Eller sms-lån ?
Beställde både 06 och 08 igår.Nu finns Damien Hugots viner att beställa igen på BS.
Beställde både 06 och 08 igår.
Nu står det att min flaskor är makulerade?
Jag beställde idag, försökte tidigare i veckan men fick fel-rapport
Får be om ursäkt för det inträffade men flaskorna rapporterades inte in förrän i onsdags på vårt lager pga av att transporten inte kom fram förrän då mot utlovade måndag.Min beställning ligger också som makulerad
Check!Får be om ursäkt för det inträffade men flaskorna rapporterades inte in förrän i onsdags på vårt lager pga av att transporten inte kom fram förrän då mot utlovade måndag.
Alla ordrar som kom in före (dvs på måndag eller tisdag) blev då tyvärr automatiskt makulerade av ordersystemet hos vår lagerhållare.
Får tyvärr be er lägga om ordrarna eller ringa ert SB och be dom beställa om samma order.
Det finns i all fall gott om flaskor på lager nu och sedan i onsdags så makuleras inga ordrar.
Beställt!Får be om ursäkt för det inträffade men flaskorna rapporterades inte in förrän i onsdags på vårt lager pga av att transporten inte kom fram förrän då mot utlovade måndag.
Alla ordrar som kom in före (dvs på måndag eller tisdag) blev då tyvärr automatiskt makulerade av ordersystemet hos vår lagerhållare.
Får tyvärr be er lägga om ordrarna eller ringa ert SB och be dom beställa om samma order.
Det finns i all fall gott om flaskor på lager nu och sedan i onsdags så makuleras inga ordrar.
Får be om ursäkt för det inträffade men flaskorna rapporterades inte in förrän i onsdags på vårt lager pga av att transporten inte kom fram förrän då mot utlovade måndag.
Man måste älska Bolaget!Beställde både 06 och 08 igår.
Nu står det att min flaskor är makulerade?
Inte alltid. Jag har fått tre makulerade ordrar på sistone. Den första blev verkligen makulerad medan den andra bara blev lite försenad. Den tredje står både som makulerad och att den finns i butik sedan igår. Den beställningen la jag 15/8.Makulerad = försenad alltså, storslaget
Haha! Det här är ju än större storslaget än vad jag kunde ana.Inte alltid. Jag har fått tre makulerade ordrar på sistone. Den första blev verkligen makulerad medan den andra bara blev lite försenad. Den tredje står både som makulerad och att den finns i butik sedan igår. Den beställningen la jag 15/8.
*suck*