This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
När den skyldige till att jag ramlade in i champagneträsket kommer på besök då måste godbitarna fram. Fyra stycken var vi, men våra fruar som inte är lika intresserade som vi (nördiga enligt dom) nöjde sig med att bara prova lite av varje flaska. Så det blev valuta för pengarna. Tror att min flaska av 88:an inte lagrats optimalt genom åren, därav att den inte hade så lång tid kvar.Alltså... tror de flesta av oss här är ganska avis på denna provning. Verkar ju varit något alldeles extra. Kvalitet före kvantitet, hur många var ni som provade?
Helt rätt på en onsdag. Undervärderad veckodag om du frågar mig.
Helt enig med Krug'sen, smakat båda och de hör till mina största vinupplevelser (även om jag spår ett långt liv för 88an).
(raderat av admin)
(raderat av admin)
(raderat av admin)
Ja hur tänkte vi? Rena rama Darknet konversationen!Vad? Hur tänkte ni?
Hm, samköp är lagligt, men köp av privatperson är olagligt. Håll den typen av konversationer privat och utanför forumet.Ja hur tänkte vi? Rena rama Darknet konversationen!
Men då läser en konversationen onödigt fyrkantigt. Vi gjorde ett gemensamt inköp av Fut de Chene var av jag köpte 2 st. Ganska okomplicerat.Hm, samköp är lagligt, men köp av privatperson är olagligt. Håll den typen av konversationer privat och utanför forumet.
Det är väldigt lätt att slinta över gränsen och lagen är ruggigt fånig, men det kan vi inte göra så mycket åt.
Gränsen är hårfin och bör beträdas med försiktighet, men självklart är det som du säger.Men då läser en konversationen onödigt fyrkantigt. Vi gjorde ett gemensamt inköp av Fut de Chene var av jag köpte 2 st. Ganska okomplicerat.
Gränsen är hårfin och bör beträdas med försiktighet, men självklart är det som du säger.
Nån får gärna redigera min kommentar så att innehållet i de tre citaten inte finns med. Vill ju inte att de inblandade ska råka illa ut.
En annan Fourny, Cuvée R, är också mycket trevlig för rimliga pengar. Rekommenderas!Visa bifogad bild 13828
Mitt intresse för champagne började under fjolåret, och nu jobbar jag mig igenom det som finns på Systembolage. För att lära mig mer om vad jag tycker om och hur olika champagne kan smaka. I går testade jag denna, blev min 63:e champagne var faktiskt bättre än jag förväntade mig.