This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
kayaker skrev:Terranuovalevererar.
kayaker skrev:Välj nå't annat land och skriv till dem. Om du betalar med PayPal så brukar det f.ö. vara PayPaladressen som styr.
Annars har du Ma Cave à Vin
Helen skrev:Hur fungerar det med garantin om vinskåpet skulle gå sönder när man har köpt det utomlands?
bjorno skrev:Hej, jag kan skicka ut en liten varning för terranuova... Beställde och betalade ett climadiff därifrån i Maj - det har fortfarande inte kommit, dessutom svarar dom sällan på mailen man skickar. Kommer testa ma-cave-a-vin i stället så snart jag fått mina pengar återbetalade!
Surt! Har du kontaktat Konsument Europa?bjorno skrev:Hej, jag kan skicka ut en liten varning för terranuova... Beställde och betalade ett climadiff därifrån i Maj - det har fortfarande inte kommit, dessutom svarar dom sällan på mailen man skickar. Kommer testa ma-cave-a-vin i stället så snart jag fått mina pengar återbetalade!
kayaker skrev:Surt! Har du kontaktat Konsument Europa?