This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Lambo skrev:Tyvärr bara 2 sits, ni får slåss om passagerarstolen ;D
Krisman skrev:kan åka med vägen hem då...
Lambo skrev:Tyvärr bara 2 sits, ni får slåss om passagerarstolen ;D
Jag är på oavsett plats förmodligen. Ska kolla hur det ser ut på fronten med sent 70-tal och tidigt 80-tal.Krisman skrev:comten försvann i diskussionen....
Krisman skrev:comten försvann i diskussionen....
Har inga Comtes själv men är gärna med och provar om det blir i Gbg.CH skrev:Det verkar ju onekligen finnas lite intresse i alla fall.
Ska kanske försöka spåna fram ett datum då så alla har något att rätta sig efter men gissningsvis blir det när det är dags för "sommarbil"
chambertin skrev:Har inga Comtes själv men är gärna med och provar om det blir i Gbg.
Har du några idéer om lokal CH ?
Kan fixa fram bra skaldjur billigt om ni vill.
9/5 är ett kasst datum för min del!CH skrev:Skulle det bli i Gbg så håller vi provningen i Göteborgs Vinkällare och datum som diskuteras är 9 maj men det är inte spikat ännu. Återkommer när datum och ort är klart.
Kan man ladda bättre för Hisingen runt än 10 årgångar Comtes ?kayaker skrev:9/5 är ett kasst datum för min del!
Jo, genom att köra Sweden12hRoller på inlines solo... ;Dchambertin skrev:Kan man ladda bättre för Hisingen runt än 10 årgångar Comtes ?
Elvis skrev:Comtes-vertikal skulle definitivt vara skäl nog för en resa till Götet! 9 maj går dock bort för min del (bröllopsresa).