This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Jos skrev:Ska kolla om jag kan skaka fram en flaska
Synd att datumet inte funkar. Comtes 1998 har jag ju hemma...CH skrev:1998 är faktiskt inte inhandlad ännu så den går ju att springa före i kön med och vill någon anmäla sig med sin 96a så går det bra med. Jag sparar gärna på de få jag har.
kayaker skrev:Synd att datumet inte funkar. Comtes 1998 har jag ju hemma...
Jos skrev:Jag med men jag var helt säker på att den låg med i listan när jag kollade förrut??
Edit: vilket den också gör när jag kollade listan igen..
Jos skrev:Glöm det förresten, - såg att ni kör i Göteborg. Göteborg?! Seriöst... släpp sargen och kom in i matchen!
CH skrev:;D
Japp tänkte att vi geografiskt handikappade som Krug så vackert kallade oss ska slippa att flytta på oss för en gångs skull.
CH skrev:Ytterligare återbud tyvärr.
CH
Lambo
Keen (79 rosè)
Anders
Outsider
Outsider
Supra
v_skogh
Krisman
Bubblaren
--------------------------------------------------------------------------------
El Burro
Darth Angelus
Chambertin
chambertin skrev:CH,
tror inte att jag konfirmerat att jag gärna är med.
Ingen Comtes i källaren tyvärr så jag kan inte aspirera på ngn av Outsider-platserna.
Skall prova Comtes BdB -98 i kväll och ser mycket fram emot det.
Elvis skrev:Jag tror att ni måste flytta fram det till ett annat datum, och då vill jag högt upp på listan.
CH skrev:Ledsen Elvis men det ser ut som du kommer att missa detta. Du har ju någon tokig ide om att bröllopsresa är viktigare
Det finns visserligen redan planer på något liknande efter semestern med något av följande 3 teman: Bollinger, Salon eller 1988.
Vi får väll boka ett datum i god tid så du kan medverka där istället.