Mattias Schyberg
Administratör
Fortsätt vara dig själv och stå upp för dina åsikter. Du bidrar med dynamik och rolig läsning. Provokation kan behövas ibland, men visst verkar det som det finns mycket kvar för dig att prova/lära innan du bestämmer dig för vad som är bäst.Tja, det är nog mest själva druvan jag tänkte på när jag valde mitt nick … Det liksom speglar lite mitt lynne också. En outlaw & renegade wannabee! Just Madeira känner jag inte så bra, men genom att läsa här kan jag kanske förkovra mig.
Jag dricker det mesta, (INGA kranviner), och sällan riktigt hög kvalitet, men det händer … Apropå hembränt: jag har druckit några oerhört utsökta sådana – från länder där det är tillåtet och fullt lagligt att tillverka sina egna brygder. Som Rumänien och Moldavien.
Du hade behövt delta på ett riktigt vinferno med tema sött och starkt. Håll utkik på forumet, det kan mycket väl dyka upp tillfällen där du kan delta, åtminstone om du kan tänka dig att ta dig till Göteborg. Stockholm har dock kommit igång så smått, så kanske dyker det upp något där också.