Marcus Hansson
Medlem
AC:s tidigare årgångsviner har kommit från gamla stockar i Bouzy. Antar att det är samma för dessa, men det är ju inte säkert till 100%.Hur vet du att druvorna kommer från Bouzy?
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
AC:s tidigare årgångsviner har kommit från gamla stockar i Bouzy. Antar att det är samma för dessa, men det är ju inte säkert till 100%.Hur vet du att druvorna kommer från Bouzy?
AC:s tidigare årgångsviner har kommit från gamla stockar i Bouzy. Antar att det är samma för dessa, men det är ju inte säkert till 100%.
Det var länge sen. Den största delen flaskor dom säljer är inköpta druvor/juice/flaskor. Däremot hans Rose No3 (som är fantastisk) kommer enbart från egna druvor.AC:s tidigare årgångsviner har kommit från gamla stockar i Bouzy. Antar att det är samma för dessa, men det är ju inte säkert till 100%.
Bra, blir kul och se vad du tycker!Ah, spännande. Tror aldrig jag sett en BdB från AC. Skall faktiskt prova 2002:an och 05:an i helgen.
Ah, spännande. Tror aldrig jag sett en BdB från AC. Skall faktiskt prova 2002:an och 05:an i helgen.
HeheOm du har fått orderbekräftelse så får du leverans, det är inte SoloBarolo vi pratar om här
Prova en Diebolt FdP 2007. Grymt bra!Finns ett gäng selosse kvar i nordstan. Jag knep 2st, 1st pieve santa restituta, Brunello di montalcino,Gaja -11. Och 1st guigal hermitage -11
Årgångarna på dem röda tilltalar mig inte dunder mycket. Men har 10an av båda hemma. Så det känns bra att ha en av varje iaf,när dem ändå stod där i hyllan.
Får se om jag dyker in imorgon igen för att köpa mer av något.
Några rekommendationer av något annat i dagens släpp?
kränga huset.
Det brukar ju pratas om sms-lån, men att kränga huset är ju definitivt några nivåer högre!
Äsch, ring Lyxfällan - de hjälper dig både med pengar och relationer .Ja, det verkar oklokt. Ty, kränger jag det så kränger jag med största sannolikhet också min käresta och vem ska jag då dricka champagne med?
-Äsch då, finns massa trevligt forumfolk att dricka skumpa medJa, det verkar oklokt. Ty, kränger jag det så kränger jag med största sannolikhet också min käresta och vem ska jag då dricka champagne med?
Jag har en kompis som fick ett fett stipendium (ca 100000), lade allt på Bordeauxprimörer. Vansinnigt initialt, en extremt god affär med lite perspektiv, blev några månader med gröt bara.Det brukar ju pratas om sms-lån, men att kränga huset är ju definitivt några nivåer högre!