Kostjan
Mot bättre vetande
Är dom bra? Har faktiskt aldrig testat det, rankas väl som en av dom bättre röda?Bollinger La Côte aux Enfants 2012
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Är dom bra? Har faktiskt aldrig testat det, rankas väl som en av dom bättre röda?Bollinger La Côte aux Enfants 2012
Det kom en låda med posten med följande flaskor:
2 x Bollinger La Côte aux Enfants 2012
Chartogne-Taillet Orizeaux 2010
Larmandier-Bernier Les Chemin d'Avize 2010
Larmandier-Bernier Vieille Vigne du Levant 2007
Savart L'Année 2009
Har även plockat upp följande på den lokala Flaskutlämningen:
Guy Charlemagne Mesnillésime 2005
André Clouet Dream Vintage 2002
André Clouet Dream Vintage 2005
André Clouet Dream Vintage 2008
UPR Le Mesnil Prestige 2006
Jag har heller inte druckit den tidigare, så jag är också väldigt nyfiken! Men jag tror dessvärre att den behöver ligga många år för att komma till sin rätt.Är dom bra? Har faktiskt aldrig testat det, rankas väl som en av dom bättre röda?
Jag är rädd för att även dessa får ligga ett tag!När planeras André Clouet flaskorna att drickas?
Intresserad och se vad du sätter för betyg på dom
Arg blir jag att de inte kan klockan på SB. I dagens websläpp så slog det om drygt 15 sekunder innan kl 10 och jag var inte helt beredd på det. Brukar vara mer +/- 5 sekunder. Jag hade inte börjat klicka. Raveneau försvann ju hyfsat snabbt.....Snyft.
Arg blir jag att de inte kan klockan på SB. I dagens websläpp så slog det om drygt 15 sekunder innan kl 10 och jag var inte helt beredd på det. Brukar vara mer +/- 5 sekunder. Jag hade inte börjat klicka. Raveneau försvann ju hyfsat snabbt.....Snyft.
Jag har aldrig sett det släppas så tidigt innan. Besviken nu när jag satt väl förberedd med snabb uppkoppling. Kanske någon mutat den som styr....Inte bara jag som drabbades alltså, 15-20 sekunder INNAN tio släpptes allt så tvärmissade helt såklart. Första gången jag ser det hända? Nån som märkt det förut?
Inte bara jag som drabbades alltså, 15-20 sekunder INNAN tio släpptes allt så tvärmissade helt såklart. Första gången jag ser det hända? Nån som märkt det förut?
GrattisSatt fan och klickade som en fåne bra mer än en minut innan kl 10 och fick en Raveneau Valmur!!! Inga script.
Känner mig orimligt glad just nu! Vilken kick!
Trevligt. Skall prova den på lördag.Hämtade ut dessa magnums idag från websläppet som var 3/11 Visa bifogad bild 8673
Jag vet precis hur det känns, så jag lider med er! Jag ska inte gå så långt som att jag säger att jag saknar den "gamla goda tiden" när man köade utanför butiken - inte sällan i riktigt uselt höstväder - men saker och ting var i alla fall mer förutsägbara då!Råkade ut för samma. Hatar Systembolaget lite extra idag. Brukar börja klicka vid 09:59:50. Avgå alla!
Mina ska jag låta ligga nu i cirka 10 år .Trevligt. Skall prova den på lördag.
Annars är dom klara att dricka nuMina ska jag låta ligga nu i cirka 10 år .
Jag vet om det också men ska bli roligt och se hur dem utvecklas med 10 års väntan jag gillar och uppskattar när champagne är lite oxiderat i tonen och smaken. Men kommer nog att öppna en på min 40 årsdag om 5år endå .Annars är dom klara att dricka nu