Mattias Schyberg
Administratör
Kunde inte heller motstå denna förmodade goding!Ojai White Hawk Syrah, drack 2012
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Kunde inte heller motstå denna förmodade goding!Ojai White Hawk Syrah, drack 2012
Jag har fått SMS om att Raveneaus Chablis finns att hämta i butik. Bättre än inget antar jag...
För er som inte fick PP Les Chetillons 2008 på systembolagets släpp så får ni en ny chans (om ni är tillräckligt desperata vill säga). För i Mars släpper ett annat monopol sin allokering av PP, bara att ställa sig i kö vid någon spesialbutikerna!
Det er visst inte bestämt, men det kommer runt 480 flasker till landet varav de flesta till Oslo tippar jag då.Og hva vil de koste?
Fick precis sms att min beställda vara är slut hos leverantören.Fortfarande radiotystnad från SB ang. Raveneau för mig.
...Som den här mjuka och bäriga amorepassimenton för 2:-/litern på tolvliters pappkartong.Fick precis sms att min beställda vara är slut hos leverantören.
MEN om jag kontaktar systembolaget så kan dom rekommendera alternativ ?!
Undrans vad det kan vara?
Minst lika bra!Fick precis sms att min beställda vara är slut hos leverantören.
Men bara nästan, jag är ju en sån där märkvärdig vinsnobb.....
Fick precis sms att min beställda vara är slut hos leverantören.
Nämen sedärja! -Jag vill också ha en onkel som heter Alberto!Från onkel Albertos vinkällare i Italien fick jag hem lite flaskor idag:
Visa bifogad bild 8856
Jag vet tyvärr inte åldern på champagnen men den torde vara mogen
De flesta vinerna i hans vinkällare var från 60- och 70-talen med några så tidigt som sent 40-tal och de yngsta från mitten på 80-talet.
Nämen sedärja! -Jag vill också ha en onkel som heter Alberto!