M
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Intressant! Köpt var?Visa bifogad bild 9739
vertikalsexpack fleur de passion: 1996-2000 + 2002
Direkt hos producenten - de har så få 1996 kvar att de bara säljer dem i en låda med 5 andra årgångarIntressant! Köpt var?
Jag var inne på deras sida men jag hittade ingen försäljning? Hur går man tillväga?Direkt hos producenten - de har så få 1996 kvar att de bara säljer dem i en låda med 5 andra årgångar
Förlåt om jag var otydlig - direkt på plats hos producenten i CramantJag var inne på deras sida men jag hittade ingen försäljning? Hur går man tillväga?
Visa bifogad bild 9744
Två lådor Herve Souhaut 2015. Provade den enklare av de två vinerna i lådan i slutet av förra året och den var nice. Hoppas Säänjosäffen är ännu bättre
Japp, kul att de tar ut denna småtrendiga producent på BS.Är det blandlådan som finns i BS?
Visa bifogad bild 9723 Som vanligt föll jag för trycket.. Köpt dom som en läskande rose till våren.. Eller vänta? Champagne exerptis, råd, tack..
Sparad Krona = Tjänad Krona-Trots löften till mig själv om att kvartalsleveransen av vin INTE skall levereras på pall råkade jag ändå beställa en låda 2008 Paul Bara... Det går liksom reflexmässigt bara för att det står nollåtta på den. Samtidigt känner jag mig som ju duktig eftersom jag lät bli att stödköpa fler av Roederer 2008 som ju var dyrare.
Rätt bra ändå när man tänker efter, sparade ju fyratusen spänn idag!
-Fast så råkade det ju bli en fyllnadsbeställning av en låda BDM 1995 till mig och en till @Stenberg så då rök ju den fiktiva besparingen.
Vad tyckte du om PR 2008?Pol Roger 2008 dök äntligen upp på lokala bolaget här på Lidingö. Jag köpte en flaska och ska nu prova och sedan bestämma hur många lådor jag ska köpa...