This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Köpt på båten eller i land?Lite fynd från Ålandskryssning.
Pol Roger 307kr (415kr sb)
Roederer 309kr (419kr sb)
C H (2008 bas) 279kr (457kr sb)
CdP 259kr (350kr sb)
C C Riserva 139kr (219kr sb)
Köpt på båten eller i land?
Det är ett galet bra pris, läge för en resa snart. Tack för tipset.C H (2008 bas) 279kr (457kr sb)
De Saint Gall BdB finns återigen på Magnum på SB för 496 kr.
https://www.systembolaget.se/dryck/mousserande-viner/de-saint-gall-7708606
Blev en beställning på 3 st som får ligga i vinkylen ett tag.
Satan i gatan vad jag trött jag är på dessa "lockbeteslanseringar" på BS! Nu sms om att cartology också är "tillfälligt slut hos leverantör". Nån borde styra upp detta på Systembolaget. Eller så borde nån anmäla till Konsumentverket.Såg att Failla chard (Haynes?) coombsville och keefer ranch pinot skulle "släppas" på BS idag kl tio. Någon minut efter tio klickade jag hem en beställning, fick ok på den men sen ett sms att den var tillfälligt slut hos leverantören... deja vu känsla på den...
Istället blev det en flaska cartology och en flaska vit st Joseph från Francois Villard.
Ja, du set hur illa det skulle bli om systembolagets monopol skulle avskaffas - bara gammalt avslaget bubbel och sötslisk.Är på en roadtrip i Europa för tillfället och stannade vid en Leclerc (fransk livsmedelskedja) utanför Metz för att köpa lite jordnötter och vatten. Det visade sig att de hade en oväntat bra vinavdelning. Jag kom ut med en Cuvée William Deutz 1998 och en halvflaska d'Yquem 1999!
Ja, det låter hur hemskt som helst att man helt oförberett skulle springa på liknande fynd i Västerås eller Skövde!Ja, du set hur illa det skulle bli om systembolagets monopol skulle avskaffas - bara gammalt avslaget bubbel och sötslisk.
Ah well, sparade iaf. 70 kr!Släpptes på bolaget i juni för under 400 spänn...