M
Mouton
Oreno, var det 6 pack eller 12? Funderar att hugga på dom sistaKöpte ett gäng av samma två - och kompletterade med en liten låda Oreno och en ynka flaska Dubois...
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Oreno, var det 6 pack eller 12? Funderar att hugga på dom sistaKöpte ett gäng av samma två - och kompletterade med en liten låda Oreno och en ynka flaska Dubois...
Vinvän som ville bli av med en Grande Dame? Detta är väl vad engelsmännen kallar för ”contradiction in terms”
SexlådaOreno, var det 6 pack eller 12? Funderar att hugga på dom sista
Årgångskrug för 156 pund/flaska får väl sägas vara ett av de bättre fynd man kan hitta. Hur länge har de kvar denna kampanj? Får plötsligt lust att besöka London igen.Köpte en flaska Krug Grande Cuvée 166ème Edition igår kväll på Heathrow. Om man handlar för mer än 70 pund får man ett presentkort som ger 20 % rabatt på ens nästa köp men gäller bara samma dag... Med presentkortet i handen gick jag tillbaka till champagnehyllorna och kunde då inte låta bli att köpa två flaskor Krug 2004 för 156 pund styck (efter rabatten). Heathrows champagnepriser minus 20 % är rätt attraktiva - jag kunde ha köpt mycket mer, men man ska få plats med det på planet också och jag hade redan ett handbagage.
Bara att hoppas att de kar 04 kvar om två veckor när jag är på väg hem genom Heathrow med ganska tomt handbagage. Sist jag passerade hade de inga vintage alls på hyllan och idag var jag för trött (öch överlastad) för att ens kollaKöpte en flaska Krug Grande Cuvée 166ème Edition igår kväll på Heathrow. Om man handlar för mer än 70 pund får man ett presentkort som ger 20 % rabatt på ens nästa köp men gäller bara samma dag... Med presentkortet i handen gick jag tillbaka till champagnehyllorna och kunde då inte låta bli att köpa två flaskor Krug 2004 för 156 pund styck (efter rabatten). Heathrows champagnepriser minus 20 % är rätt attraktiva - jag kunde ha köpt mycket mer, men man ska få plats med det på planet också och jag hade redan ett handbagage.
Årgångskrug för 156 pund/flaska får väl sägas vara ett av de bättre fynd man kan hitta. Hur länge har de kvar denna kampanj? Får plötsligt lust att besöka London igen.
Bara att hoppas att de kar 04 kvar om två veckor när jag är på väg hem genom Heathrow med ganska tomt handbagage. Sist jag passerade hade de inga vintage alls på hyllan och idag var jag för trött (öch överlastad) för att ens kolla
Har du hunnit öppna denna? Jag testade den för någon månad sedan men upplevde den som något stängd och blev lite besviken. Jag funderar på om jag ska ge nytt försök under andra omständigheter (mat och glas)?2fl 2013. 95p Decanter, 95p Wine Spectator, 94p RP. Visa bifogad bild 12349
Hoppas du gillar! Har varit oerhört positiv till det jag har provat (5 viner). Sen finns det vissa druvsammansättningar som tilltalar mig mer än andra...Ska bli spännande att prova Blankbottle
Visa bifogad bild 12451
Jag köpte bara på mig rött denna gången. Har du även provat de vita?Hoppas du gillar! Har varit oerhört positiv till det jag har provat (5 viner). Sen finns det vissa druvsammansättningar som tilltalar mig mer än andra...