This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Finns nog några kvar fortfarande av 2008/Edition 164, men de håller väl på att ersättas av 2010/Edition 166 nu. Så vill du ha 2008-bas börjar det nog bli lite stress på det.Är det någon som vet om det är 08 bas på Krug Grande Cuvée som säljs på bolaget nu?
Drack 2009:an förra året, den var sluten dag ett men öppnade upp sig fint dag två och tre. Elegant vin, rödfruktigt och riktigt bra, fin syra, inget uppenbart varmt inslag från årgången.Beställde hem en flaska Brunello, Madonna della grazie (79988) häromdagen. Minns att Parker hyllade någon tidigare årgång. Någon som hunnit prova? Såg att man fick en låda om man beställde 6 st.
Visa bifogad bild 12725
Var och hämtade senaste beställningen på SB idag. Hade lite tur på Accomasson, stod på köplats.
Helt normalt!köpte ju en fleur de passion 2008 idag men när jag tog ut den verkar det finnas för lite vin i eller är det normalt att nivån ser ut så härVisa bifogad bild 12739
Mycket kul plockades upp på vinsafarin i Köpenhamn. Bland annat dessa:
Visa bifogad bild 12783
Och ett nekrovin som jag har låga förväntningar på, men som trots allt är från mitt födelseår.
Visa bifogad bild 12784
Mycket kul plockades upp på vinsafarin i Köpenhamn. Bland annat dessa:
Visa bifogad bild 12783
Och ett nekrovin som jag har låga förväntningar på, men som trots allt är från mitt födelseår.
Visa bifogad bild 12784