Roederer BdB 2011 släpptes på bolaget 7/12Och av deras lite mer ovanliga Blanc de Blancs Vintage är 2010 fortfarande den senaste årgången.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Roederer BdB 2011 släpptes på bolaget 7/12Och av deras lite mer ovanliga Blanc de Blancs Vintage är 2010 fortfarande den senaste årgången.
Roederer BdB 2011 släpptes på bolaget 7/12
Var köptes den? Pris?Guigal d’Ampuis -15
Köpte på philipson. De hade primörkampanj. 839,95 SEK (klassisk philipson prissättning ).Var köptes den? Pris?
Dessa 12, alla 2012 levererades från webb beställning för ca 2,5 veckor sedan.Första inlägget för mig,
Noterade när jag fyllde på 2012 Roederer Rose (från början köpt efter ett ovärderligt tips härifrån!) att det bara finns ett fåtal flaskor kvar i webbsaldot på SB. Kanske värt att fylla på för fler?
Från Fine & Rare Wines. Fick ett mail i höstas att de skulle få in några lådor så jag bokade en direkt. Fick hem den precis innan nyår.Vart fick du tag på Argonne 08?
Mycket intressanta båda två! Köptes Mesnillesime på samma ställe som Argonne eller var hittade du den?Visa bifogad bild 15372 Visa bifogad bild 15373
Henri Giraud Cuvée Argonne 2008
Guy Charlemagne Mesnillesime 2008
Den köptes från samma ställe. En bra och pålitlig handlare som brukar få in ganska många fina och lite "ovanliga" champagner.Mycket intressanta båda två! Köptes Mesnillesime på samma ställe som Argonne eller var hittade du den?
Dessa 12, alla 2012 levererades från webb beställning för ca 2,5 veckor sedan.
Visa bifogad bild 15342
Attans att jag missade denKöpte på philipson. De hade primörkampanj. 839,95 SEK (klassisk philipson prissättning ).