This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Inte handlat från Venus vins förut, tillkommer ytterligare kostnader på det priset du nämner eller är moms, frakt etc med räknat? hittade priset 62 euro på sidan.74,40 euro per magnum hos Venus Vins. KÖP!
Inte handlat från Venus vins förut, tillkommer ytterligare kostnader på det priset du nämner eller är moms, frakt etc med räknat? hittade priset 62 euro på sidan.
Har haft ett par middagar de senaste veckorna och har fått viner i present som jag inte vill dricka. Någon 89 kronors-rosé och någon billig Côte-de-Rhône.
jag köpte en flaska Chateau Suduiraut 1999
Jaha, gör du aldrig såsnågon billig Côte-de-Rhône.
Det får man ändå kalla bra service!Idag gick jag till Systembolaget och sa: "Jag har fått de här i present men vill inte dricka dem, kan jag byta mot något bättre?" Det var inga problem
Jaha, gör du aldrig sås
Aha - Snyggt! Då kom du undan den smidigtDen fick vi av min svåger. Lite känsligt inför hustrun att koka sås på den. Men nu kommer hon att glömma bort den.
Såvida hon inte hänger på finewines.se i smygDen fick vi av min svåger. Lite känsligt inför hustrun att koka sås på den. Men nu kommer hon att glömma bort den.
Aj då. Kollade vid 08.30, och chattade sedan med SB kl 09 och de sa att den "troligtvis" släpps kl 10. Fick du några?För dom som ville åt Gonon så fick jag mail 05.00 av systembolaget att den var åter i lager och vid 08.00 slut igen.
Aj då. Kollade vid 08.30, och chattade sedan med SB kl 09 och de sa att den "troligtvis" släpps kl 10. Fick du några?
Verkar inte såNix, hoppas också att de blir nu kl 10!
För dom som ville åt Gonon så fick jag mail 05.00 av systembolaget att den var åter i lager och vid 08.00 slut igen.
La min beställning 08,17 och den gick igenom ( än så länge står det iaf behandlas på min beställning) Kan bara hoppas att den inte makuleras!!
Den sista beställningen som registrerades var vid 08.18 Så då hade du turLa min beställning 08,17 och den gick igenom ( än så länge står det iaf behandlas på min beställning) Kan bara hoppas att den inte makuleras!!
Då kan man snacka om flyt !!Den sista beställningen som registrerades var vid 08.18 Så då hade du tur