This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Tack vare dig lyckades jag beställa en minut innan mejlet från Caviste kom.CAV0103 så klart.
Dagens bästa köp!CAV0103 så klart.
Tack vare dig lyckades jag beställa en minut innan mejlet från Caviste kom.
Nej frakten är 175 oavsett antal lådor.Inkluderar priset (1390) frakt dessutom?
Satt du och uppdaterade sidan eller tog mitt mejl 100 extravarv runt klotet innan det anlände? Eller får VIPs mejl tidigare?
Satt du och uppdaterade sidan eller tog mitt mejl 100 extravarv runt klotet innan det anlände? Eller får VIPs mejl tidigare?
Visa bifogad bild 17032 När man faller för finewines tips blir det torsdag inköp
1x ch doisy-védrines 1999
1x ch Suduiraut 1999
2x ch coquillas 1998
Snyggt! Jag norpade fyra st i helgen på jarlaplan som någon inte hämtat utLyckades beställa en flaska SWC igår, som plötsligt dök upp i en butik i en annan del av landet. Hämtade den nyss. Har en sedan tidigare.
Visa bifogad bild 17035
Mystiska saker händer. Beställde pavan i onsdags till butiken i Gottsunda. Fick ett sms från en annan butik i Uppsala igår att jag kunde hämta flaskan där. Vilket jag gjorde. De kunde inte förklara hur flaskan hamnade där. Idag kom ett sms från butiken i Gottsunda att flaskan fanns att hämta där. Så nu har jag tre.Lyckades beställa en flaska SWC igår, som plötsligt dök upp i en butik i en annan del av landet. Hämtade den nyss. Har en sedan tidigare.
Visa bifogad bild 17035