This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Från vilken sida?Visa bifogad bild 23755
2014 Louis Roederer Brut Rosé
Topproducent från mediokert år.
På auktion 530:- inkl. frakt mot SB 629:-
CatawikiFrån vilken sida?
Nej nej! Du har den för 68 EUR här! https://www.comptoirdesmillesimes.com/en/charles-heidsieck/charles-heidsieck-brut-rose-2005.html
Sjukt bra att beställa därifrån!
Låter förträffligt!
89 eur låter ju bättre än de 1090:- på SB dessutom
Inser nu att jämförelsen är lite taskig mot SB eftersom 1099 för 2008 är ganska konkurrenskraftigt. Det 'billigaste' jag sett är ett erbjudande hos alfavin på 107€ annars ofta ca 120€. Så den egentliga frågan är varför 2008 är så mycket dyrare än 2005, när nu 2005 verkar så bra. Är den så mycket bättre att det är värt det eller är det 2008 hypen? Antar en kombination men ändå nyfiken på vad ni med erfarenhet tror, vet och anser.Nej nej! Du har den för 68 EUR här! https://www.comptoirdesmillesimes.com/en/charles-heidsieck/charles-heidsieck-brut-rose-2005.html
Sjukt bra att beställa därifrån!
279 kr på Vivino? Verkar ju vara ett fantastiskt pris jämfört med andra, nästan som att de felprisat den.Köpte 6 flaskor Montepeloso Nardo 2013 på Vivio för 279kr , och vilket fantastiskt vin!! ... Önskar jag köpt fler... Tur att man har ett par andra årgångar också... Rekommenderas starkt, speciellt till sangiovesälskaren Visa bifogad bild 23791
Visst är det ett fantastiskt pris, säkert därför de tog slut så fort279 kr på Vivino? Verkar ju vara ett fantastiskt pris jämfört med andra, nästan som att de felprisat den.
Det kunde man ju inte motstå...
Visa bifogad bild 23769
Tre flaskor blev det och dessutom tre Bollinger Special Cuvée. Nu har man mer njutning att se fram emot.
Var lite sen sist, men detta är för bra för att missa, blev 6 flaskor för man vill ju inte betala för fraktenVille bara tipsa om att Vivino har återigen fått in Montepelosos Eneo 2012 för 199kr. Det är ett riktigt, riktigt fynd för de pengarna! Som lök på laxen, är det perfekt att drickas omgående
Fick min order makulerad.Visa bifogad bild 23847
Konstaterar att Bonnaire Variance finns på SB. Men man kan inte söka efter dem. Dock är det basårgång 2009 och enbart en skvätt av 2008 i de här flaskorna.
Det var märkligt!Fick min order makulerad.