stevie22002
Medlem
Samma, omladdad sida och någon sekund över 10 så är den slut..
Samma för mej
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Samma, omladdad sida och någon sekund över 10 så är den slut..
Fick man välja en av varje? Skulle inte det bli automatisk cancellering.Idag hade man tur
Kommer nog bli annulerad med tanke på att det är fler än en flaska?Idag hade man tur
Idag hade man tur
Kommer nog bli annulerad med tanke på att det är fler än en flaska?
Detta år var det MAX 1 flaska/beställning. Allt annat annulleras.Är det inte en flaska per? Jag försökte en Beuattaux och en standard CHablis
Är det inte en flaska per? Jag försökte en Beuattaux och en standard CHablis
Så här står det i mailet;Jag tänkte max 1 av varje sort, så kanske gjorde bort mig. Men isåfall får jag hoppas på tur av bulvaner imorgon.
Saldot visar "0 flaskor" vid sista steget när man bekräftar.Jag fick igenom 1fl Petit, dock ej fått ngt beskräftlsemail, hur vet ni andra att det blev nitlott?
Pga detta fina meddelandeJag fick igenom 1fl Petit, dock ej fått ngt beskräftlsemail, hur vet ni andra att det blev nitlott?
Missade också trots inloggad och i varukorgen. Vet inte vilket fel jag gjorde. Trodde sidan uppdaterades själv kl. 10 men icke så det blir ju ett lotteri...+1 - hur snabba är folk? fattar inte..
Jag fick igenom 1fl Petit, dock ej fått ngt beskräftlsemail, hur vet ni andra att det blev nitlott?