Mexikanaren
Medlem
I framtiden så ångrar man det nog inte men plånboken i nutid betackar sig"Överstyr" är ofta riktigt underbart!
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
I framtiden så ångrar man det nog inte men plånboken i nutid betackar sig"Överstyr" är ofta riktigt underbart!
Min plånbok får regelbunden hjärtlungräddning, PTSD och panikångest. Men, det är okI framtiden så ångrar man det nog inte men plånboken i nutid betackar sig
I framtiden så ångrar man det nog inte men plånboken i nutid betackar sig
Jag:
Min plånbok får regelbunden hjärtlungräddning, PTSD och panikångest. Men, det är ok
Som idag, när delar av veckopengen inte längre finns kvar hos mig...
Visa bifogad bild 26006
Le Macchiole Paleo Rosso
2012, 4 fl
2013, 2 fl
2016, 2 fl
Eller hurEgentligen kan man skippa alla andra rödvin och bara köpa Paleo resten av livet.
Spännande inköp.Visa bifogad bild 25992Råkade impulsköpa dessa på catawiki förra veckan.
Spännande inköp.
Den längst th med mid-shoulder fill kan nog vara rätt illa däran.
Blir mycket spännande att höra hur du uppfattade dem!
Du behöver inte säga var du köpt dem, men får jag fråga vad du fick för pris på dem? Jag brukade köpa Rinaldis olika "vardagsviner" men tycker att priserna numera oftast är lite för höga.Sen blev det 4 flaskor vardera av Giuseppe Rinaldi 2020; Freisa, Barbera, Dolcetto
Ja, inköpsplats behåller jag för mig själv men priser (ink utslagen frakt) kan du fåDu behöver inte säga var du köpt dem, men får jag fråga vad du fick för pris på dem? Jag brukade köpa Rinaldis olika "vardagsviner" men tycker att priserna numera oftast är lite för höga.
Grattis!Jag öppnade den med mid-shoulder i måndags med förväntningarna att den skulle vara defekt men den var korrekt i doft och smak enligt mig, men har inte druckit något med den åldern tidigare. Ska öppna en av dom andra i närtid, med en polare som har mer kunskap än mig. Då ska jag anteckna om doft/smak, tänkte inte på det i måndags.
Behöver din månadsbudget hjärtlungräddning?Månadsbudgeten rök all världens väg så får väl se det som att jag har ett köpstopp efter detta
Först blev det 6 flaskor Treddiberri Barolo 2013 (del av låda, tack för tips i deals-tråden)
Sen blev det 4 flaskor vardera av Giuseppe Rinaldi 2020; Freisa, Barbera, Dolcetto
Mums!Visa bifogad bild 26095
Hämtade två flaskor Clos de la Dioterie från Charles Joguet på SB idag. Bra vin, och i en generös årgång som 2018 så kanske cabernet franc från Loire gynnas ytterligare en smula.